Lakier jaki pokazywałam Wam < TUTAJ > długo solo nie wytrzymał. Jeszcze tego samego dnia postanowiłam coś na nim zmalować. Po krótki...

British Flag IV

By | 4/23/2014 15 comments
Lakier jaki pokazywałam Wam <TUTAJ> długo solo nie wytrzymał. Jeszcze tego samego dnia postanowiłam coś na nim zmalować. Po krótkim zastanowieniu padło na flagę ;p Dawno jej nie malowałam a jak wiecie KOCHAM ten motyw.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Essence Love Letters #02 I Got A Crush On Blue
* Essence Love Letters #01 Rosy In Love
* Golden Rose Nail Art #101
* Sally Hansen Instant-Dry Top Coat








I jak Wam się podoba taki upgrade?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Super wykonanie :) Bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne paznokcie

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale wyszło :) choć nie lubię tego motywu to u Ciebie bardzo mi się podoba że aż zachciałam mieć u siebie taką flage ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super, też uwielbiam motyw flagi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuuu :) Cudne zdobienie, ale mi sie wydawalo ze jest mega trudne do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! teraz mani jest kompletne i szybko Ci się nie znudzi. :) Jeden kolor zazwyczaj zmywam po 2 dniach bo już mi się nudzi a choćby mały akcent dodaje mu uroki i sprawia że dłużej gości na moich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny update koloru :)
    takie szarości najlepiej wyglądają z jakimś kolorowym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie kolorów mistrzowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kojarzę Ciebie właśnie z tym wzorem :) kolory!! śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. co tu dużo mówić - bardzo mi się podoba! też ostatnio lubię motyw brytyjskiej flagi, ale dopiero po wycieczce do Londynu :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*