Kolejny lakier z fenomenalnej serii Catrice Crushed Crystals. Pierwszy możecie zobaczyć < TUTA J> Recenzji robić nie będę, bo ws...

Catrice Ultimate Crushed Crystals #03 Shooting Star

By | 4/17/2014 8 comments
Kolejny lakier z fenomenalnej serii Catrice Crushed Crystals. Pierwszy możecie zobaczyć <TUTAJ>
Recenzji robić nie będę, bo wszystko co napisałam o poprzedniku pasuje i tutaj. No może z małą różnicą, ten ma znacznie lepsze krycie niż poprzednik. Dwie warstwy zadowolą każdego.


Sorry za oświetlenie na zdjęciach. Pogoda płata Mi figle i jak tylko chwycę za aparat robi się ponuro. Muszę w końcu zainwestować w lampę pierścieniową.








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Ten kolor podoba mi się chyba najmniej z całej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier, a do tego jeszcze nie widziałam takiego efektu na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny :) aż szkoda by mi go była zmywac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi jakoś niezbyt podszedł, kupiłam dwa lakiery catrice i jakoś tak niezbyt wpadły mi w gust :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby ok,ale ja bym go nie kupiła

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*