Moje paznokcie ostatnimi czasy są w opłakanym stanie, więc nawet nie chce Mi się nic na nich malować. Ostatnio jednak zobaczyłam u kogoś z...

Aztec Nails

By | 7/21/2014 21 comments
Moje paznokcie ostatnimi czasy są w opłakanym stanie, więc nawet nie chce Mi się nic na nich malować. Ostatnio jednak zobaczyłam u kogoś zdobienie typu Aztec i stwierdziłam, że również nigdy go nie robiłam. Postanowiłam to zmienić i zmalowałam najprostszego azteca ever.

Czarne 'schodki' początkowo próbowałam zmalować przy użyciu markera Nail Art Tattoo pen z Essence. Dziadostwo niesamowite, kompletnie nie da się tym nic zmalować. Po kilku zmalowanych kreseczkach, przestał malować. Następnie tusz zaczął wyciekać od nasady, po chwili wszystko zaschło i pen nadawał się jedynie na śmietnik. Nie wiem czy to tylko mój egzemplarz był taki felerny, ale odradzam jego kupno. 


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Diamond Strength
* Wibo Celebrity Nails #6 Fresh Grass
* Wibo Celebrity Nails #10 Holiday
* Catrice Ultimate Nail Lacquer #39 Black To The Routes
* Sally Hansen Instant-Dry




I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny mani! I świetne kolory dobrałaś :)
    Niestety Essence tak ma.., dobre mają jedynie cienie do powiem, pomadki i niektóre lakiery do paznokci (lubię też stemple ;) ). Na takie wynalazki jak pisaki do paznokci czy eyelinery w pisaku od nich nigdy się nie skuszę! Kupiłam taki eyeliner, raz spróbowałam - żadnych efektów. Dałam mu drugą szansę i jedyne, co zobaczyłam po otwarciu to pleśń :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie zgrane kolory! :) Bardzo podoba mi się to że wzór jest tylko na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystyka jak i sam wzór są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe kolory ♥
    Dobrze, że napisałaś o tym linerze. Ostatnio mało co nie wylądował w koszyku i teraz nie żałuję decyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem na niego wściekła bo tyle nadzieje w nim pokładałam.

      Usuń
  5. Super zdobienie :) O wiele bardziej podoba mi się wersja z większą ilością niebieskiego, ale ja mam słabość do takich kolorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się podoba :) lubię ten motyw

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobne urządzenie i stało się u mnie prawie to samo. Ja tylko rozpakowałam żeby sprawdzić czy działa, wytarłam zamknęłam po 3 dniach już nie udało mi sie go otworzyć nawet przy użyciu kleszczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy więcej w takie wynalazki nie inwestuje. Jak coś to kupię marker do CD.

      Usuń
  8. a ja ost tez wyaptrzyłam coś podobnego i pasuje mi zrobić to na paznokciach :) pięknie wyszło i dobrze że piszesz o tym essence jak dziadostwo to dupa zbita nie kupie tego tym bardziej że Red Rouge też tak uważa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnych kolorów użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszło ;) też nigdy nie robiłam takich paznokci - chyba czas to zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty wzór, ale przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne polaczenie ;) skropmnie, le kolorki dopasowane i wszystko tak ladnie wspolgra

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolorki wybrałaś do zdobienia ;) wszystko fajnie do siebie pasuje ; nie robiłam jeszcze zdobienia typu Aztec, fajnie to wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. Azteckie zdobienia uwielbiam! Piękna zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysłałyśmy na Twojego e-maila zaproszenie na organizowane spotkanie i nadal czekamy na odpowiedź :) Daj znać czy wiadomość do Ciebie doszła :)

    Madzia i Maja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po Twoim komentarzu u mnie aż zaczęłam odszukiwać to azteckie zdobienie :D rzeczywiście bardzo podobne (nawet kolorystyka bardzo podobna;) Bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*