Podczas urlopu odwiedziłam sklep plastyczny i zaopatrzyłam się w porządne farbki. Malowanie nimi to sama przyjemność. Po przyjeździe do do...

Aztec Nails Inspirowane

By | 9/11/2014 21 comments
Podczas urlopu odwiedziłam sklep plastyczny i zaopatrzyłam się w porządne farbki. Malowanie nimi to sama przyjemność. Po przyjeździe do domu od razu musiałam przetestować czarną. Postanowiłam wykonać po raz 2 zdobienie typu aztec. Inspirowałam się <TYM> zdobieniem i myślę, że całkiem nieźle Mi wyszło. Sami zobaczcie. 










I jak Wam się podoba?
Nieskromnie powiem, że jestem z tego zdobienia dumna. 

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Cudowne! Masz pełne prawo być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, uwielbiam azteckie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! mnie też ostatnio nachodzi na azteckie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale się nie dziwię, bo jest fajowe! świetnie namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo świetnie wyszło! bardzo mi się podobają takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest jakaś różnica pomiędzy farbkami akrylowymi i farbkami akrylowymi do paznokci? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem znawcą ale nie wydaje mi się. Mogę jednak polecić Polycolor, bo maja rewelacyjne pigmentację.

      Usuń
  7. Ja robiłam właśnie ostatnio aztec wzór również czarny wzorek, ale lakierem - nie wyszło źle, ale myślę, że wygodniej malowałoby mi się taką farbką. Twoje zdobienie wyszło perfekcyjnie i bardzo i się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak farbami maluję się o niebo lepiej. Przede wszystkim nie trzeba co chwilę wylewać na nowo lakieru bo szybko zasycha.

      Usuń
  8. Coraz bardziej fascynują mnie motywy azteckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. majstersztyk <3 uwielbiam takie motywy, szkoda że są tak bardzo pracochłonne w wykonaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra efekt ;) piękne wzory i jaki super cienki pedzelek, musze taki kupic bo moje sie juz zuzyly ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie że udało mi się go dorwać. Chociaż taki samemu zrobiony tez się sprawdzał.

      Usuń
  11. Misterne zdobienie i super efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*