Kolejny lakier z serii imitującej skórę od Wibo. Bardzo spodobał Mi się efekt jaki dają te lakiery, ale niestety kolory nie powalają.  ...

Wibo Leather Nail Polish Nr 2

By | 9/21/2014 26 comments
Kolejny lakier z serii imitującej skórę od Wibo. Bardzo spodobał Mi się efekt jaki dają te lakiery, ale niestety kolory nie powalają. 


Czerwony lakier od Wibo zachowuje się identycznie jak czary o którym pisałam <TYTAJ> Pozytywnie mnie zaskoczyło, że czerwień również może uchodzić za jednowarstwowca.








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. chyba jednak wolę czarny ;) choć ten też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten lakier i jest boski!!! teraz zamierzam kupić ten bordowy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No efekt jest lepszy niż myślałam. Jestem mile zaskoczona.

      Usuń
  3. Ładny, ale nic mi nie urywa, żeby zaraz po niego lecieć do drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień średnio mi się podoba, o wiele bardziej lubię wersję bordową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo początkowo mnie kupiło, ale ostatecznie zrezygnowałam

      Usuń
  5. fajny, ale dla kogoś kto lubi czerwień na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście za czerwieniami specjalnie nie przepadam, ale ta ma coś w sobie

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że czerwień źle wygląda w takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajny, ale to tak na jeden raz albo nie za czesto ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza dla mnie. Nie przepadam jakoś strasznie za czerwienią na paznokciach, ale ta najbardziej mi odpowiada.

      Usuń
  8. Nieszczególnie mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, czerwone lakiery przeważnie wybieram w klasycznej wersji - ale ten wygląda całkiem fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta wersja bardziej podeszła niż klasyczna.

      Usuń
  10. czarny bardziej przypadł mi do gustu ale czerwien tez niezle sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jaki wspaniały efekt! A tyle zastanawiałam się w Rossmannie czy go wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja też się długo zastanawiałam, ale z pomocą przyszła mi mamusia. Niespodziewanie kupiła go przy okazji jak była na zakupach :-)

      Usuń
  12. Świetny, wczoraj dokupiłam czerwień do mojej kolekcji a wszystko dzieki Tobie, slicznie wyglada na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Przyczynia się do lakieroholizmu innych :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*