Gdyby nie obecność tych lakierów w blogosferze nawet nie wiedziała bym o ich istnieniu. Do Rossmana jakoś mam nie po drodze, a na stronce ...

Wibo Leather Nail Polish Nr 4

By | 9/17/2014 28 comments
Gdyby nie obecność tych lakierów w blogosferze nawet nie wiedziała bym o ich istnieniu. Do Rossmana jakoś mam nie po drodze, a na stronce Wibo cisza. Lakiery imitujące skórę jak dla mnie to rewelacja i trochę ubolewam nad ograniczoną ilością kolorków w tej serii. Zwłaszcza, że mi jedynie dwa z nich przypadły do gustu (czarny, czerwony).


Dzisiaj zaprezentuję Wam czarny. Jako pierwszy skradł moje serce i pozytywnie zaskoczył jakością i ceną. Jedna warstwa daje naprawdę przyzwoite krycie i większości osobom zapewne wystarczy. Ja standardowo dałam jednak dwie. Lakier schnie ekspresowo, a efekt jest naprawdę interesujący. Na trwałość też nie ma co narzekać, bo lakier na mych paznokciach wytrzymał 4 dni w tym mycie głowy :)









A jak Wam się podobają lakiery imitujące skórę?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Mimo, że to dla mnie najładniejszy kolor z tej kolekcji, to nie robi na mnie większego wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz mnie powalił efekt. Miłość od pierwszego spojrzenia.

      Usuń
  2. Ładnie ten lakier wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również nie przekonuje, wolę kremowe wykończenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie też nie robią wrażenia :-) do tego pasują mi ćwieki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentuje ;) też go dziś kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny najbardziej mi się podoba i jak będę w rossmanie to pewnie go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nie porwały, chociaż na Twoich fotkach faktycznie efekt skóry jest bardzo wiarygodny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia fotografii :) Ale serio efekt skóry jest widoczny nawet w realu.

      Usuń
  8. Podoba mi się efekt na pazurkach ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakos średnio przemawia do mnie ten efekt, ale z czystej ciekawości zakupię pewnie jakiś egzemplarz :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! Jak dla mnie rewelacja! Czerń kocham w kazdym wydaniu, a tu mamy cos nowego - podoba mi się i na pewno kupie jak wpadnę do rossmanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby czerń taka oklepane już, a tu proszę potrafi zadziwić.

      Usuń
  11. ten kolor wygląda super, bardzo ladny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czarna skóra to mój ukochany lakier! :) normalnie miłość od pierwszego pomalowania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się to wykończenie ale nie kolor, nie lubię czerni na paznokciach, choć są wyjątki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię czerwieni ale w tym wydaniu nawet ona mi pasuje.

      Usuń
  14. świetny jest, też go mam :) fajnie się komponuje z ćwiekami, wtedy jest jeszcze bardziej rockowo i w moim guście :D
    a fajny masz kubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z ćwiekami jest look ekstra. Dziękuję kubek dostałam w prezencie.

      Usuń
  15. Śliczny kubek, ale lakier jakoś nie zrobił na mnie wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kubek jakoś tak mi fajnie się z paznokciami komponował.

      Usuń
  16. Też spodobały mi się właśnie dwa - czarny i czerwony. :D Ten czarny jest świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*