Zakupiłam ten lakier tylko i wyłącznie ze względu na fakt, że go wycofują. Przechodziłam koło wysepki Flormar i kiedy dostrzegłam, że różowy...

Flormar Black Dot BD03

By | 10/15/2014 18 comments
Zakupiłam ten lakier tylko i wyłącznie ze względu na fakt, że go wycofują. Przechodziłam koło wysepki Flormar i kiedy dostrzegłam, że różowy pozostał ostatni. Po prostu musiałam go mieć. Chciałam jeszcze ten miętowy, ale niestety już go nie było. Ostatecznie po użyciu różowego za bardzo nie rozpaczam nad jego brakiem.


Nie twierdzę, że ten lakier jest zły. Jest śliczny i naprawdę super wygląda na paznokciach. Jednak mając różowy odwidziała Mi się mięta.

Chciałam ładnie podbić kolor więc położyłam lakier na białej bazie. Dzięki czemu był bardziej ostry. Całość pokryłam SH Imsta-dri dla lepszego połysku.










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Mam ten lakier i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy lakier ;) fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, żywy kolor :) Mam niebieski z tej serii, ale jakoś jeszcze nie trafił na moje paznokcie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam mietusa z tej serii, róz fajny ale nie porywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta najbardziej mnie kusiła, ale niestety nie było.

      Usuń
  5. Całkiem ciekawa ta seria lakierów była ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ja czaję się na podobny z Models Own :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że wycofują tą serię :(
    mam tą mietkę i bardzo lubię, bardzo fajny lakier "awaryjny" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też byłam nieco rozczarowana tą informacją

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy efekt.

    Szkoda, że wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu ten lakier Ci nie podszedł? Ja mam jasny niebieski. Krycie fatalne, ale poza tym jestem z niego zadowolona, a nakrętki tak jak mówisz są mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przez to Krycie. Musze dać bazę i potem kilka warstw jego. Niby nic, ale schnie to potem długo. Obecnie nie mam za wiele wolnego czasu i za długo mi idzie zabawa z nim. W tym samym czasie wole zmalowac coś bardziej ambitnego.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*