Ponieważ poprzedni post zbiorczy wyszedł dłuższy niż planowalam, postanowiłam go rozdzielić. To co najlepsze czyli lakiery dostały własny. ...

Haul Nowości Lakierowe

By | 11/20/2014 24 comments
Ponieważ poprzedni post zbiorczy wyszedł dłuższy niż planowalam, postanowiłam go rozdzielić. To co najlepsze czyli lakiery dostały własny.

Starałam się ograniczyć zakup lakierów ze względu na przeprowadzkę. Zbierając jednak wszystkie, które zakupiłam w przeciągu ostatnich 2-2,5 miesiąca. Stwierdzam, że poległam na całej linii. Nie sądziłam, że aż tyle tego się nazbierało. Haul to jednak fajna sprawa, można zobaczyć czarno na białym skalę swojego lakierówego uzależnienia.


Rimmel
Bardzo lubię lakiery z Rimmela, ale muszę przyznać że te z serii 60 secind nie powalają. Obecnie wyszła nowa seria we współpracy z Rita Ora. Skupiła się na 2 z nich:
* Rimmel 60second #703 White Hot Love
* Rimmel 60seconds #873 Breakfast In Bed


Lorea'l
Cena tych lakierów do najniższych nie należy.  Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich pojemność.  Co do jakości, to faktycznie ładnie kryje jak na taki jasny odcień. Obecnie wypuścili kilka fajnych pasteli wiec bliżej lata na jakiś jeszcze się skuszę.
* Lorea'l Color Riche #853 Menthe Glace


Kobo
To pierwszy lakier z tej firmy w mojej kolekcji. Zakupiłam go jakoś 2 miesiące temu i jak na razie posłużył jedynie jako baza pod gazetowe paznokcie :)
* Kobo Colour Trends 41 Lilac


Maybelline New York
Za serią Colorama nie przepadam, ale ten lakier mnie naprawdę pozytywnie zaskoczył. Krycie 2 warstwy i do tego śliczny połysk. Trwałość rewelacyjna. 7 dni nie nosiłam, ale przetrwał mój urlop lepiej niż jakikolwiek lakier. Zero odprysków jedynie starter końcówki po 4 dniach na moich opłacanych w stanie paznokciach. To jest coś!  No i te letnie kolory REWELACJA
* Maybelline Super Stay 7 Days #230 Berry Stain


Flormar
Podczas mojego urlopu napadłam na stoisko Flormara, bo w moim mieście nie mam do nich dostępu. Zakupiłam lakiery z 3 serii i mam nieco mieszane uczucia. Seria matt okazała się totalnym rozczarowaniem. Więcej powiem w poszczególnych recenzjach lakierów.
* Flormar Satin Matte #GS10 Curry
* Flormar Satin Matte #GS14 Oyster
* Flormar Matte #M18 Fire In Matte
* Flormar Black Dot BD03


Sephora
Będąc w Sephora trafiłam na super promocje lakierów.  Stara kolekcja była po 3,90zł. W takiej cenie musiałam kilka wziąć. W moje łapki wpadły:
* Sephora #01 Black Crackled
* Sephora #03 Black Crocko Print
* Sephora #07 Arty Pius


Life
Będąc w Super-Pharm skusiłam się na tą rozkoszą małą buteleczkę. Była wówczas w promocji, która przy kasie okazała się tylko dla posiadaczy kart. Takowej nie mam więc było to niemiłe rozczarowanie.
* Life #24


Sally Hansen
Mój absolutny numer 1 wśród topcoatów.  Chciałam jeszcze wypróbować ten z białą nakrętką, bo sporo pozytywów o nim słyszałam.  Nie mogę jednak nigdy na niego trafić w sklepie. Instant-Dry dorwalas w promocji w Super-Pharm.


Catrice
Kiedy ta seria lakierów była w limitce nie podobało mi się piaskowe wykończenie. Teraz to się zmieniło i kiedy zobaczyłam je na wyprzedaży zgarnąłam  wszystkie co były.
* Catrice L'Afrique, c'est chic CO2 Quel Bleu Turquoise 
* Catrice L'Afrique, c'est chic CO3 Sunny Side
* Catrice L'Afrique, c'est chic CO5 L'Orange


Golden Rose
Zwiększyła się kolekcja moich Carnivali. Co prawda nieco się rozczarowałam, bo na stoisku nie zauważyłam brokatowych kwiatków. Bez nich lakiery były by znacznie fajniejsze. Kwiatki są jak dla mnie za duże.
* Golden Rose Carnival #23
* Golden Rose Carnival #25


Pozostałe lakiery to białe podkładowe.  Najwięcej ich zużywam, więc postanowiłam zrobić zapas i przetestować różne z GR.
* Golden Rose Proteinowy #242
* Golden Rose Rich Color #76


Wibo
Promocja w Rossman 1+1 przyczyniła się do mojego małego szaleństwa. Dwa lakiery z kolekcji leather już posiadałam. Zastanawiałam się jeszcze nad zakupem bordowego. Teraz się już nie wachałam, a jako gratisowy zwiełam cielisty. Tym sposobem mam całą kolekcje. 
* Wibo Leather #1
* Wibo Leather #3


Jako kolejne zakupiłam cztery lakiery z serii Granite. Na drugi dzień jednak wróciłam i dokupiłam brakujący.
* Wibo WOW Granite Sand #1
* Wibo WOW Granite Sand #2
* Wibo WOW Granite Sand #3
* Wibo WOW Granite Sand #4     
* Wibo WOW Granite Sand #5


Ponieważ seria Granite jest nieparzysta jako gratisowy lakier dobrałam sobie piasek w wersji glam. 
* Wibo WOW Mix Sand #2


LeMax
Strasznie długo chodziłam za neonowymi marmurkami. Nigdzie nie mogłam ich dostać. Uparłam się jednak, że nie zamówię z Allegro. Skoro udało mi się dorwać stacjonarnie pastelowe marmurki to neonowe też Mi się uda. No i się udało, całkiem przypadkowo trafiłam na nie w sklepie. Co prawda brakuje Mi różowego, a pomarańcz jest w wersji mini. Nic jednak straconego, bo już wiem gdzie ich szukać. 


Nicòle by O.P.I
Zawsze chciałam mieć lakiery z O.P.I. Dzięki Tkmaxx spełniłam swoje marzenie. 
* Nicòle by O.P.I #NI380 White Texture
* Nicòle by O.P.I #NI013 Virtuous Violet
* Nicòle by O.P.I #NI K10 Follow Me On Glitter


Polycolor
Co prawda to nie lakiery, ale do wątku pasują. Będąc na urlopie zaopatrzyłam się w dobrej jakości farbki akrylowe. Niestety części kolorów akurat nie było i będę musiała je sobie dokupić. Stąd taka niewielka ilość kolorów. 
* Polycolor #298 Verdaccio
* Polycolor #305 Brilliant Green Deep
* Polycolor #378 Phthalo Blue 
* Polycolor #447 Brilliant Violet
* Polycolor #530 Black 


Vivace
Nie udało mi się zakupić białej farbki polycolor. Używam dosyć sporo tego koloru i nie mogłam czekać na dostawę. Zakupiłam więc w zastępstwie farbki akrylowa w Empiku.  Całkiem fajnie się sprawuje i nie żałuję zakupu. 
* Vivace Colour Acrilico #CAB21 Bianco Titanio


No i to by było na tyle.
Jak Wam się podobają moje zdobycze?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Wow sporo tego!

    Ja jakoś nie umiem się przekonać do lakierów z astor i maybeline nie wiem czemu.

    Mam tego mix sand ale jeszcze niewypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie Maybelline naprawdę miło zaskoczył, bo Colorama nie pozwalała. Astora jeszcze nie próbowałam, ale jakoś parcia na nie nie mam.

      Usuń
  2. ta rossmanowska promocja spowodowała niemałe lakierowe szaleństwo :P a ja na niej kupiłam tylko 4 lakiery! :P w sumie chyba trochę żałuję, że nie kupiłam czerwonej skórki z wibo (bo mam wersje bordo i czarną), ale jak gdzieś jeszcze będzie to kupię ją już w normalnej cenie, trudno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja planowałam nic nie kupować na promocji w Rossmanie. Wibo w normalnej cenie i tak jest bardzo kuszący wiec na pewno uzupełnić kolekcje o tą czerwień ;p

      Usuń
  3. dużo nowości, nicole by opi, wszystkie boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opi mnie rozczarował. Spodziewałam się cudów, a tu nic specjalnego.

      Usuń
  4. Bardzo dużo tych nowości ! Miłego malowania !

    OdpowiedzUsuń
  5. maaatko ile cudownych lakierów <3 zazdroszczę Ci tych Sephorek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zazdroszczą, ale naprawdę nie ma czego. Nic nadzwyczajnego.

      Usuń
  6. O kurczę, ile lakierów! Mi te 'skórzane' lakiery się podobają, niestety tylko u kogoś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ogromny haul - pozazdrościć lakierów, nie zazdroszczę stanu portfela ;P
    Chętnie przygarnęlabym kolekcję leader, ale dzielnie broniłam sięprzed promocją w rossmannie. W końcu jak się złamałam, tej serii już nie było i padło na piasek ;)

    P.S. Wziąć, nie wziąść ;) Przepraszam, ale jestem wyczulona ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leather super efekt. Piaski dużo mniej mi się podobają. Literowka poprawiona :)

      Usuń
  8. A mi ta farbka akrylowa z empiku kompletnie nie pasi za to srebrny matte od flormara ubustwiam :D no cóż gusta i guściki ^^ Sporo tych nowości u Ciebie a najbardziej zazdroszczę pękaczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie gusta i guściki. Pekacz są super zwłaszcza w tej cenie :)

      Usuń
  9. Mnie zaintrygowały te ,,pękacze" z Sephory :-) Jest rzeczywiście między nimi duża różnica w pękaniu?
    Zakupy są super, a posty z nowościami jeszcze lepsze :-) Uwielbiam je czytać :-D
    P.S. Mam czerwony piasek Catrice z tej serii na liście ,,w dobre ręce oddam" :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je przetestuje to na pewno dam znać. A czemu w oddanie? Taki kiepski czy nie twój kolor?

      Usuń
  10. Oj poszalałaś z lakierami - to trzeba Ci przyznać. Zdaje się, że mam 2 takie same lakiery Nicole by OPI - biały teksturowy i ten ciemny glitter ;) Czarny pseudo skórzany lakier Wibo jeden z granitów również wpadł w moje posiadanie. Co do lakierów Rimmela z linii Rity Ora to te jasne odcienie są strasznie upierdliwe, jednak fiolet jest bezproblemowy - podobną opinię słyszałam również o pomarańczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malował am już raz białym z Rimmela i faktycznie problemowy.

      Usuń
  11. ale tanio dorwałaś Sephorę ;)
    a farbki też muszę kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tanio. Żałuję, że nie wzięłam srebrnych wersji też.

      Usuń
  12. Uhuhuuu... No to rzeczywiście poszalałaś z tymi zakupami :)) Ja w tym okresie tylko uzupełniłam kolekcję o podstawowe kolory, małe 2 piaski z Wibo i w końcu zakupiłam farbki akrylowe, też z Empiku. Z Twojej wesołej ferajny z chęcią przygarnęłabym lakiery Catrice i Mix Sand :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*