Nie mam dzisiaj weny. Jest niesamowicie zimno, a do tego pada. Pokazuje więc swatche lakieru Wibo Granite Sand #5. Z technicznych sp...

Wibo WOW Granite Sand #5

By | 11/24/2014 16 comments
Nie mam dzisiaj weny. Jest niesamowicie zimno, a do tego pada. Pokazuje więc swatche lakieru Wibo Granite Sand #5.


Z technicznych spraw. Na paznokciach są 2 warstwy lakieru, ale 1 w zupełności wystarczy. Nawet jeśli są jakieś prześwity to w momencie wyschnięcia i pojawienia się chropowatości znikają. Zmywanie lakieru nie stanowi żadnego problemu. Zmywa się praktycznie jak zwykły lakier. Trwałość też niezła po 3 dniach miałam  niewielkie przedarcia na końcówkach. Jedyny minus to fakt, że ten kolor niestety się brudzi. Na 3 dzień wyglądał już bardzo niefajnie.   









I jak Wam się podoba?
Ja jestem zachwycona takim delikatnym piaskiem.

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Właśnie po niecałych 3 dniach noszenia go zmyłam :) Świetny jest, chyba najładniejszy z całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez go mam, mój się nie ubrudzil ;) jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi po dniu zrobił się o odcień ciemniejszy.

      Usuń
  3. To jest ten najjaśniejszy? Tak teraz myślę że trzeba go było jednak złapać na promocji w rossmannie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny! Fajnie wygląda na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej serii szaraczka, ale jednak wolę KIKO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z KIKO nie mam żadnego lakieru. Mając te seria od kino już mnie kompletnie nie kusi.

      Usuń
  6. Tak to fakt, brudzi sie. W kazdym razie ten kolor z calej tej serii podoba mi sie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiem jak on komuś wytrzyma bez zabrudzenia. Nie dość ze jasny to jeszcze chropowiaty.

      Usuń
  7. Też go mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście się zsynchronizowałyśmy z postami :)
    też się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*