Kolejna duża płytka od BPS. Tym razem chciałam przetestować holograficzne lakiery od Eveline. Zakupiłam je jakiś czas temu i jeszcze nie mia...

Holograficzne Stemple

By | 1/22/2015 22 comments
Kolejna duża płytka od BPS. Tym razem chciałam przetestować holograficzne lakiery od Eveline. Zakupiłam je jakiś czas temu i jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Do stempli nadają się tak średnio. Jasne kolorki raczej nie będą odbijać za wyraźnie.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Eveline miniMAX #413
* Golden Rose Proteinowy #242
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Blaszka z BornPrettyStore <TUTAJ>






Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Lakier Eveline prześliczny. Płytka tez (tez ja mam). A co z tego ze się słabo dobiło, skora ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontrast mógłby być nieco większy, ale i tak jest ładnie. Kilka dni temu użyłam pierwszy raz tej płytki i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka jest genialna.. Dostałam ja niedawno, już dwa mani zdążyłam zrobić i jestem mega z niej zadowolona. Wzory są śliczne, duże i bardzo dobrze wygrawerowane..
    No a Eveline niczego sobie, muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie płytki są świetne i wielkości owo i jakościowo.

      Usuń
  4. oo mam 413, jak ladnie Ci to wyszlo ;) jestem zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wzór z tej płytki podoba mi się najbardziej, chcę ją <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stempelki :) Te wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mani:). Dawno nie nosiła, holograficznego lakieru na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie ;) śliczne te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne takie delikatne stemple :) i w ogóle ta płytka ładna i wzory długie, co pewnie dla niektórych jest dużym plusem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne, ja mam parę lakierów holo od eveline, niby dobrze kryją, ale przy stemplowaniu są średnie tak jak mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba to zestawienie, nawet takie delikatne kółeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, aż mi się zachciało płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie :) wcześniej ta płytka jakoś nie przykuła mojej uwagi...ale ten wzór jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*