Bardzo podoba Mi się motyw łapacza snów na paznokciach. Zresztą sam łapacz snów nad łóżkiem też jest spoko. Nigdy jednak jakoś nie mogłam s...

Dreamcatcher Nail Art

By | 2/10/2015 17 comments
Bardzo podoba Mi się motyw łapacza snów na paznokciach. Zresztą sam łapacz snów nad łóżkiem też jest spoko. Nigdy jednak jakoś nie mogłam się zabrać do wykonania tego zdobienia. A to brak czasu, pomysłu, weny ... Kiedy więc zobaczyłam ten motyw na nowej serii płytek z BornPrettyStore (kupiłam połowę nowej serii) nie miałam już wymówki. Po prostu musiałam go wykonać. Połączenie kolorystyczne nie powala i jeden łapacz trochę Mi się uciął, ale postanowiłam Wam je pokazać i tak. Miłego Oglądania !


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Gel Look Top Coat
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Blaszka BP-41
 Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Sam lapacz jest super, ale wzory calopaznokciowe nie sa w moim guscie.
    A polaczenie kolorystyczne bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, bo jakoś nie byłam do końca przekonana do kolorystyki.

      Usuń
  2. Ładnie wyszło!
    Wgl weszłam tu i (albo nie zwracałam na to wcześniej uwagi, albo zmieniłaś) stwierdziłam, że masz piękny szablon. Taki minimalistyczny a jednak ciepły i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam zmieniła już dość dawno temu. We wcześniejszym za dużo się działo.

      Usuń
  3. świetne :) i jakie boskie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jest łapacz jest super :) bardzo lubię ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory,a ten łapacz boski

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ento wzory. Trochę takie szamańskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, a zastanawiałam się z czym Mi się kojarzą.

      Usuń
  7. Witam ;) nie chciałaby może Pani sprzedać tej płytki? ? Szukam wszędzie płytki z tym motywem ale nie mogę nigdzie znaleźć a bardzo mi zależy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie planuję sprzedawać swoich płytek. Jeśli nie jest już dostępna na BPS polecam sprawdzić na AliExpress

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. ... trochę się boję tych zakupów na azjatyckich stronach ;)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*