Piątkowe mani i test nowej bazy peel off z Miss Sporty. Baza sprawdziła się świetnie. Nałożyłam 2 cienkie warstwy bazy.  Na to dałam lakier ...

Keep Calm It's Friday

By | 2/27/2015 11 comments
Piątkowe mani i test nowej bazy peel off z Miss Sporty. Baza sprawdziła się świetnie. Nałożyłam 2 cienkie warstwy bazy.  Na to dałam lakier a następnie brokatowy JJ. Wszystko zeszło bez problemu. Wystarczy podważyć lekko lakier i wszystko schodzi. Baza zawitał w mojej kolekcji na dłużej. Lakiery brokatowe tylko z jej użyciem.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Miss Sporty Baza Peel Off
* Golden Rose Rich Color #76
* Golden Rose Jolly Jewels #110
Rimmel SalonPRO #702 Simply Sizzling
Rimmel SalonPRO #312 Ultra Violet
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka z BP-39
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Fajne mani - takie idealne na weekend :))
    a o bazie peel off też muszę pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszło ;D
    a czy ta baza nie skraca trwałości lakieru - tzn czy nie zaczyna odpadać jak myjesz włosy czy cokolwiek? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie sprawdzałam aż tak skrupulatnie. JJ jednak nie zachwycają trwałością same od siebie wiec w sumie nie miała czego skrócić.

      Usuń
  3. świetnie wykorzystałaś stempelek :) Super efekt, no i przypomniałaś mi o JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne połączenie, a płytka cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze zdobienie, a tej bazy też już używam tylko jako ochrony do skórek przy gradiencie np. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten wzór! Z moja baza (mam taką samą ) chyba coś nie tak... Wgl nie mogę jej odkleic od paznokcia. Schodzi małymi płatami, jakbym skrobala sam lakier >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mani ;) a jak się ogólnie baza spisuje? nie ma ryzyka że zahaczysz i pazurek zejdzie ci w najmniej odpowiednim momencie?

    OdpowiedzUsuń
  8. oo Jolly Jewels! już zapomniane, a takie ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta płytka :D coraz bardziej mnie kusi, żeby sobie coś kupić z Born Pretty...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten wzór! super,że zmieścił się cały napis na paznokcie :) całość na plus!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*