Już od dłuższego czasu zbierałam się na zrobienie marynarskiego mani. Kupiłam nawet naklejki wodne z takim motywem, ale jakoś do tej pory ic...

Marine Nails

By | 2/04/2015 16 comments
Już od dłuższego czasu zbierałam się na zrobienie marynarskiego mani. Kupiłam nawet naklejki wodne z takim motywem, ale jakoś do tej pory ich nie użyłam. Kiedy jednak otrzymałam w ramach współpracy z BornPrettyStore blaszkę z marynarskimi motywami nie miałam już wyjścia. Musiałam je zrobić. Nie wyszły idealnie, ale i tak jestem zadowolona. Stemplowanie zdecydowanie idzie mi coraz lepiej :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Proteinowy #242
* Essence Colour&go #113 Do you speak love?
Essence The Twilight Saga Breaking Dawn Part2 #03 A Piece Of Forever
* Golden Rose Rich Color #35
Rimmel SalonPRO #713 Britpop
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Blaszka BP-33








Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Extra :)
    też mam tą płytkę, ale czekam z nią do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, motyw kompasu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna plytka!
    Zdobienie wyszlo Ci swietnie!! I ten snieg ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale spostrzegawcza jesteś. Mało kto zorientował się, że to śnieg.

      Usuń
  4. Wzór na wskazującym jest mega! Świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) moja jest jeszcze zafoliowana :) ale myślę że ją niebawem wykorzystam w jakimś zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żebyś Ty wiedziała od jak dawna ja się zbieram na marynarski mani.. ;)

    Lubię tę tematykę, a szczególnie symbol róży wiatrów.. Bardzo wdzięczne wzory do przyozdabiania paznokci.. Twój wyszedł zdecydowanie nieszablonowo.. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ja też dosyć długo się za ten wzór zabierałam

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*