Dawno nie robiłam panterki, a to przecież taki fajny i prosty wzorek. Postanowiłam odpocząć nieco od stempli i zmalować coś ręcznie. Niby ta...

Panterkowe Mani III

By | 2/21/2015 16 comments
Dawno nie robiłam panterki, a to przecież taki fajny i prosty wzorek. Postanowiłam odpocząć nieco od stempli i zmalować coś ręcznie. Niby takie nic, a bardzo fajnie Mi się nosiło.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Proteinowy #242
* Golden Rose Rich Color #112
* Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Gel Look Top Coat





I jak Wam się podoba?
Lubicie panterkę na paznokciach?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. świetnie wyszła Ci ta panterka! Ja nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam jakiekolwiek zdobienie na paznokciach.:< Brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też Mi to doskwiera. Panterka jednak szybko idzie :)

      Usuń
  2. Oj, jak dawno nie nosiłam panterki :o Twoja jest genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, ja na swoich paznokciach panterke miałam tylko raz

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta Twoja pantera:)) u mnie też ostatnio gościła na paznokciach - w sumie tylko przez udział w projekcie Sabi, ale całkiem dobrze mi się ją nosiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Fajnie, że namalowane ręcznie a nie wystemplowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy jeszcze nie stemplowałam panterki. Ona jest na tyle prosta w wykonaniu, że nigdy Mi się nie chciało babrać stemplami.

      Usuń
  6. świetnie wyglądają :) kiedyś często u siebie nosiłam panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło :) ja ostatnio robiłam neonową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten odcień zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Pantera rządzi! Łatwa do zrobienia i w tylu różnych kombinacjach można ją wykorzystać... Podoba mi się pomysł cętek na białym tle.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*