Dawno nie malowałam niczego na paznokciach ręcznie. Tylko stemple i stemple. Postanowiłam coś zmalować dla odmiany. Nic skomplikowanego. Sam...

Comic Nails III

By | 3/23/2015 11 comments
Dawno nie malowałam niczego na paznokciach ręcznie. Tylko stemple i stemple. Postanowiłam coś zmalować dla odmiany. Nic skomplikowanego. Same kreseczki i kilka kropek, ale zawsze to coś. Muszę też w końcu zacząć ćwiczyć onestroke. Ciągle z tym zwlekam, a przecież takie cuda można stworzyć.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Rimmel 60seconds #260 Funtime Fuschia
Catrice Ultimate Nail Lacquer #39 Black To The Routes
* Polycolor #530 Black
* Vivace Colour Acrilico #CAB21 Bianco Titanio
* Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten efekt, zawsze mi się podobał, ale nie umiem tak rowniutko namalować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądają takie paznokcie! Rysunkowe, jak z bajki! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobienie super, muszę kiedyś je powtórzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :) kiedyś będę musiała spróbować takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ja też w końcu zabrałam się za ręczne malowanie :P no tyle, że jednak te w wersji skomplikowanej.. uff dawno tego nie robiłam ^^ Bardzo lubię komiksowy motyw, świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No takich pazurków to ja jeszcze nie miałam,rewelacyjny pomysł na zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie umiem takich ładnych ramek robić, zawsze się ufaajdaaam. A mani dosko :D jeszcze cyrkonie można jakaś przykleić na jeden paznokieć na kropkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, kiedyś próbowałam zrobić, ale te ramki... Trzeba poćwiczyć, bo efekt jest tego wart

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny mani :D Dawno temu próbowałam czegoś takiego, ale mi nie wyszło, muszę znów spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*