Czerń tak dawno nie gościła na moich paznokciach, że za nią zatęskniłam. Dosyć banalne połączenie czerni z bielą. Nosiło Mi się je świetnie ...

Geometric Nails

By | 3/18/2015 9 comments
Czerń tak dawno nie gościła na moich paznokciach, że za nią zatęskniłam. Dosyć banalne połączenie czerni z bielą. Nosiło Mi się je świetnie jednak dość krótko. Zniszczyłam je niestety dość szybko :(


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Catrice Ultimate Nail Lacquer #39 Black To The Routes
* Golden Rose Rich Color #76
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka z BP-L008
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Plytka ma swietne wzorki, a co za tym idzie i zdobienie swietnie Ci wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! ^^ I masz piękną płytkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. proste połączenia najlepsze :) ślicznie i w ogóle ta płytka jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już jest, że najładniejsze mani szybko się niszczy (jak na złość). Moje pierwsze naklejkowe stemple, z których byłam tak dumna, wytrzymały jedynie dwa dni :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają, może następnym razem dłużej wytrzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten wzoreczek, jak zresztą większość na tej płytce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ten wzorek, ale czerń tak średnio chyba czarna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne mani^^ Choć zaglądam od roku na bloga to dopiero teraz dołączam do obserwowanych i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*