Kolejne zdobienie z najlepszej płytki na świecie. Dosłownie uwielbiam ją. Płytka prawdziwej lakieromaniaczki. Korona niestety nie zmieściła ...

Keep Calm And Polish On

By | 3/28/2015 11 comments
Kolejne zdobienie z najlepszej płytki na świecie. Dosłownie uwielbiam ją. Płytka prawdziwej lakieromaniaczki. Korona niestety nie zmieściła Mi się na paznokciu, ale wyglądała dosyć cool na skórze. Zanim się zmyła podczas mycia rąk.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Rimmel SalonPRO #247 Isn't She  Precious
* Golden Rose Rich Color #35
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka z BP-29
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING








Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.


I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że wzorek nie jest mniejszy. Mam dośc krótkie paznokcie, więc na bank by mi się nie zmieścił, ale wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wielkość mnie też zawiodła. Raczej ciężko będzie komuś go zmieścić.

      Usuń
  2. Ale super zdobienie:)a ta korona na palcu, genialne:))bardzo ladny kolorek lakieru

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujący wzorek muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jak prosto obite! Ja nadal mam problem z prostym odbijaniem, chyba muszę zainwestować w ten prostokątny stempel, bo z tym okrągłym ciężko jest wymierzć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie z okrągłym się męczył am.

      Usuń
  5. Ha, płytka leci na moją chciejlistę, świetna jest! :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*