Otrzymałam kolejna porcje nowych płytek od BornPrettyStore. Jedną z nich jest duża płytka BP-L001 którą tym razem otrzymałam w przepięknym k...

Mint Roses Nails

By | 3/31/2015 7 comments
Otrzymałam kolejna porcje nowych płytek od BornPrettyStore. Jedną z nich jest duża płytka BP-L001 którą tym razem otrzymałam w przepięknym kartoniku. Szkoda, że wcześniejsze płytki przyszły do mnie bez kartoników. Dzisiaj prezentuje Wam dosyć delikatne i eleganckie mani.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Rimmel SalonPRO #500 Peppermint
* Golden Rose Rich Color #35
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel BornPrettyStore <TUTAJ
* Blaszka BP-L001
Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING











Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ.

Stworzyłam też dla Was tutoraial. Miłego oglądania.

I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam
Mroofa


Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Mani bardzo mi się podoba, ale jeszcze bardziej moją uwagę zwróciły liściaste wzory po lewej od tej róży (ten pod nią też). :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentują i kolor też zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta róża *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie i ten kolor!!!
    Płytka też ma super wzory!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska jest ta róża! A płytka będzie kiedyś moja :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny mani, bardzo podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*