Udało Mi się skompletować wszystkie neonowe marmurki :) Tak więc NEON POWER! Do wykonania tego mani użyłam: * Sally Hansen Insta-...

Neon Power Nails- Neonowe paznokcie- Marmurkowe paznokcie- Skittles nails- LeMax

By | 3/02/2015 12 comments
Udało Mi się skompletować wszystkie neonowe marmurki :) Tak więc NEON POWER!


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Proteinowy #242
* LeMax Neonowe Marmurki - Zielony
* LeMax Neonowe Marmurki - Różowy
* LeMax Neonowe Marmurki - Żółty
* LeMax Neonowe Marmurki - Fuksja
* LeMax Neonowe Marmurki - Pomarańczowy
* Sally Hansen Instant-Dry








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, jest power! Świetne, idealne na taką pogodę jak obecnie u mnie-szaro, ponuro, deszcz. :(
    Mam tego zielonego Lemaxa, ale ten z palca wskazującego skradł moje serducho. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają, chociaż ja preferuję "spokojniejsze" pazurki :) Mam biały i jasny różowy marmurek Lemaxa i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je mam ale to z pastelowe serii. Teraz polowałam na neony

      Usuń
  4. Skittles :) śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam wszystkie, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od razu czuć wiosnę w powietrzu, świetnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. też je mam i bardzo lubię, idealne są do łączenia razem i takich energicznych mani :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*