Post inspirowany zdobieniem Dziagusia < TUTAJ >  Widziałam już sporo takich w sieci, ale jakoś dopiero jej zdobienie zainspirowało mni...

Negative Space- Matowe paznokcie- Zdobienie tasiemkami, Sally Hansen Insta-Grip, Golden Rose Rich Color #76, #35, Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat

By | 4/12/2015 9 comments
Post inspirowany zdobieniem Dziagusia <TUTAJ>  Widziałam już sporo takich w sieci, ale jakoś dopiero jej zdobienie zainspirowało mnie do zrobienia własnego. Niestety użyłam różowej tasiemki, która delikatnie odbarwiła Mi biały lakier. Następnym razem wezmę srebrną. Całość zmatowiłam dla uzyskania lepszego efektu.  Zapraszam do oglądania.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
* Golden Rose Rich Color #76
* Golden Rose Rich Color #35
* Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat













I jak Wam się podoba?
Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Ja tam żadnych przebarwień nie widzę:)
    Świetnie wyszło, matu idealnie podkreślił efekt.
    Muszę wreszcie ja zabrać się za zrobienie takiego zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie! A tasiemki to do siebie mają :(, chociaz nie zauważyłam to wiem ze tak sie dzieje :/ nie mniej jednak, super Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorki w czarnym wyglądają super!! Ale w białym nie widzę już takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygląda :) choć jeszcze fajnie wyglądałoby, gdyby pod spodem był jakiś kolorowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby pod spodem był kolorowy lakier to już nie byłoby negative space.

      Usuń
  5. Ale świetny efekt, szczególnie z czarnym matowym lakierem! Napatrzeć się nie mogę xD
    +seria GR to Rich Color (bez u), ciężko przywyknąć do dziwnej pisowni, ja też kiedyś non stop źle to pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się efekty jakie uzyskałaś tą metodą, ale chyba nie czułabym się dobrze nosząc takie mani :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*