Zrobiłam sobie nowe szpony. Tym razem postawiłam na białe. Poprzednie pobiły jakiś rekord i trzymały się 23 dni. Wytrzymały by i dłużej gdyb...

Wibo Celebrity Nails #8 Mint Project

By | 6/03/2015 10 comments
Zrobiłam sobie nowe szpony. Tym razem postawiłam na białe. Poprzednie pobiły jakiś rekord i trzymały się 23 dni. Wytrzymały by i dłużej gdyby nie fakt, że złamał Mi się kciuk. Nie chciałam pokazywać Wam znowu białych paznokci więc pomalowałam je miętą od Wibo.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Semilac 001 Strong White
* Wibo Celebrity Nails #8 Mint Project







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. świetnie wygląda z tymi złotymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny odcień, chyba już wiem, co w najbliższym czasie wpadnie mi do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Podobają mi się i pazurki i butki :) zresztą sama mam ten lakier :)

    A ja czekam na tego specjalnego czarnego i rozwrzeszczanego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe będzie będzie jak tylko jakieś jego fotki Mi doślą, bo na tym kompie brak.

      Usuń
    2. Hehe to nadal czekam niecierpliwie :)

      Usuń
  4. Ładne! Piękny kolor <3
    Wydaje mi się, że serdeczny ma za długi paznokieć w porównaniu z innymi ale może to tylko złudzenie optyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczny ma nieco dłuższą płytkę stąd taki efekt. Przy następnym przedłużenie zrobię go krótszego.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*