Nowe hybrydki z naklejkami wodnymi. Tym razem jedynie utwardziłam moje paznokcie Hardem i dopiero na to dałam hybrydę. Nie mam chwilowo potr...

Semilac 003 Sweet Pink- Naklejki wodne

By | 7/21/2015 18 comments
Nowe hybrydki z naklejkami wodnymi. Tym razem jedynie utwardziłam moje paznokcie Hardem i dopiero na to dałam hybrydę. Nie mam chwilowo potrzeby przedłużania paznokci, bo moje tak cudownie urosły :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilak Hard <TUTAJ>
* Semilac 003 Sweet Pink <TUTAJ>
* Naklejki wodne <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt, śliczny odcień różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyczki pięknie komponują się z kolorem :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszła mnie ochota na podobne zdobienie ;-) Róż z kwiatkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona! Też mam ten kolor Semilaca i bardzo go lubię :) Z naklejkami wygląda cudownie. Jestem też pod wrażeniem kształtu paznokci - są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* A kształt jest dużo wygodniejszy od kwadratów.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*