Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam mięte. Cudownie się z nią czuje na paznokciach, a ta od Semilac jest prześliczna. Do wykonania tego m...

Semilac 022 Mint

By | 8/17/2015 26 comments
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam mięte. Cudownie się z nią czuje na paznokciach, a ta od Semilac jest prześliczna.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac 022 Mint <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Mam i uwielbiam. Piękna jest ta mięta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny odcień. Masz ładne pazurki, jednak wydaje mi się że są troszke za bardzo spiłowane w szpic :) Ale to moje zdanie. Pięknie i tak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mint u Banana to kolory które są pierwsze na mojej liści, kiedy już przyjdzie nimi lampa i będę mogła zrobić hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo często noszę ostatnio ten kolor, jest cudowny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mięty! ;-) To kolor idealny na każdą porę roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie kolor jest bardzo ładny. Fajny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och uwielbiam ten kolor :D

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole jest notka o reklamach bloga. Zachęcam do czytania.

      Usuń
  8. Świetny kolor, miętka jest na mojej liście zakupowych planów chyba odkąd zaczęłam rozważać testowanie hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się, jest śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też uwielbiam miętowy kolor:)) te paznokcie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak. Kolorek jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie miętki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kolor mogłabym cały czas nosić na moich paznokciach, bardzo mi się podoba, mint dobrze też wygląda przy innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ma przesliczny kolorek! chociaz rzadko mam u siebie hybryde to ten zdecydowanie bywal najczesciej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta mięta ma coś w sobie. Już przestałam wzdychać do Essie Mint Candy Apple

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*