Najcudowniejszy kolor EVER Jestem nim absolutnie oczarowana. Pobił nawet miętę. Sami zobaczcie. Do wykonania tego mani użyłam: * Blok ...

Semilac #131 Lovley Mickey

By | 8/29/2015 10 comments
Najcudowniejszy kolor EVER Jestem nim absolutnie oczarowana. Pobił nawet miętę. Sami zobaczcie.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac #131 Lovley Mickey <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ładny odcień, chociaż wolę te bardziej rozbielone, typowe róże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, cukierkowy róż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kolor, planuje jego zakup bo pasuje na każdą porę roku =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek faktycznie niczego sobie i nawet bardzo ładny. Jednak dla mnie trochę za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cukierkowy kolorek, też często ten semilac gości na moich pazurkach :) fajny odcień,szczególnie na lato, chociaż pewnie jesienią też się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny róż! :) Mam już sporo hybryd w odcieniach różowego, ale jak będę chciała nowy to kupię właśnie ten :)
    Piękny kształt paznokci ♥

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*