Idealny jesienny kolor. Miałam ochotę na coś delikatnego i stonowanego. Kiedy pomalowałam paznokcie dorwałam rapidograf i zaczęłam się bawić...

Semilac 140 Little Stone- Zdobienie rapidografem

By | 10/12/2015 7 comments
Idealny jesienny kolor. Miałam ochotę na coś delikatnego i stonowanego. Kiedy pomalowałam paznokcie dorwałam rapidograf i zaczęłam się bawić. Oto co wyszło z mojej zabawy :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac #140 Little Stone <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>
* Rapidograf





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Często ostatnio widzę takie trójkątne zawijaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogę znaleźć ten kolor w zwykłym lakierze, a nie w semi hybrydzie ? jest jakiś zamiennik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie widziałam, ale podejrzewam że tak. W zwykłych lakierach jest tyle firm, a gama kolorystyczna ciągle się powiększa.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*