Dawno nie robiłam Mix-ów paznokciowych, a tak bardzo je lubię. Postanowiłam więc wrócić do korzeni i stworzyć hybrydowy MX. Do wykonani...

Nail Art Mix- Negative Space Nails- Zdobienie rapidografem- Semilac Hard, 031 Black Diamond, 130 Sleeping Beauty, 131 Lovely Mickey

By | 10/18/2015 10 comments
Dawno nie robiłam Mix-ów paznokciowych, a tak bardzo je lubię. Postanowiłam więc wrócić do korzeni i stworzyć hybrydowy MX.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac Hard <TUTAJ>
* Semilac 031 Black Diamond <TUTAJ>
* Semilac 130 Sleeping Beauty <TUTAJ>
* Semilac 131 Lovely Mickey <TUTAJ>
* Rapidograf
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Świetny miks. Najmniejszy palec najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Której ręki? Lewej czy prawej? Mój ulubiony to serdeczny przy prawej ręce.

      Usuń
    2. Mój też, wzór jest genialny!

      Usuń
  2. fajne, chociaż jak dla mnie to za dużo różności :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super misz masz, szczególnie pomarańczowy przypadł mi do gustu, wygląda na lekko neonowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie fajne, a najbardziej podobają mi się te azteckie (nie jestem pewna czy to się tak nazywa) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG jakie super :)) Mogę się zainspirować kiedyś? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuk i kolorystyka mi się podoba, a ogólnie to niestety taki misz-masz to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*