Hej Kochani! Dawno nic nie publikowałam, ale to wszystko z winy przeprowadzki. Miałam zrobione paznokietki, ale jakoś tak podczas pakowani...

NeoNail Acapulco- Stemple- Essence 03 A Piece Of Forever

By | 3/31/2016 12 comments

Hej Kochani!

Dawno nic nie publikowałam, ale to wszystko z winy przeprowadzki. Miałam zrobione paznokietki, ale jakoś tak podczas pakowania się popsuły. Kiedy miałam w końcu chwilę czasu na zdjęcia one do niczego już się nie nadawały. Szkoda, bo zaszalałam z rapidografem i byłam z nich mega zadowolona.

Zrobiłam więc nowe takie mniej skomplikowane. Mam jednak jakiś fatalny okres, bo i one się popsuły. Ja nie wiem co się stało, ale top Mi ściemniał. Pierwszy raz coś takiego Mi się przytrafiło.

Miałyście tak kiedyś?

Spiłowałam top i jeszcze raz je nim pokryłam. Pierwsze 3 dni nic się nie działo. Dziś jednak patrzę, a one znowu są ciemniejsze. Nie tak drastycznie jak za pierwszym razem, ale mimo wszystko kolor nieco się zmienił. Zrobiłam więc szybciutko zdjęcia, aby znowu nie zostawić Was bez niczego na tak długi okres.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Baza Base Hard Neo Nail
* Neo Nail Acapulco
* Neo Nail Top Hard
* Essence The Twilight Saga Breaking Dawn Part2 #03 A Piece Of Forever
* Płytka BornPrettyStore  BP-60

Wszystkie lakiery Neo Nail dostępne na stronce <TUTAJ>






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Fajny, przyjemny dla oczu kolor. Faktycznie dziwne, że ciemnieje, nigdy się z czymś takim nie spotkałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor o dziwo też Mi się bardzo podoba, a nie przepadam za niebieskościami. Co do topu to tez jestem zdziwiona, bo nigdy tak z nim nie miałam.

      Usuń
  2. śliczny efekt!
    -------------------------------------
    www.instagram.com/nails_amoi
    anothermyowninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek i zdobienie śliczne <3 Co do problemów niestety ja nie pomogę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Wymienię top na inny i mam nadzieję, że to załatwi sprawę.

      Usuń
  4. bardzo ładne , miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest mój kolor ! uwielbiam go ! no i w Twoim wydaniu wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny pastelowy kolor lakieru :)

    http://probeautycorner.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*