Mięta zawładnęła mym sercem i nie mam ochoty przestać jej nosić. Znudziły Mi się jednak czyste paznokcie. Hybryda trzyma się jednak tak dobr...

Semilac 022 Mint & Golden Rose Carnival #12

By | 8/23/2015 21 comments
Mięta zawładnęła mym sercem i nie mam ochoty przestać jej nosić. Znudziły Mi się jednak czyste paznokcie. Hybryda trzyma się jednak tak dobrze, że postanowiłam odpicować je topem. Sięgnęłam więc po moje ulubione topy z Golden Rose Carnival. Padło na kolorek #12, który ślicznie komponuje się z mięta. Zobaczcie sami :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality <TUTAJ>
* Baza Semilac <TUTAJ>
* Semilac 022 Mint <TUTAJ>
* Top Semilac <TUTAJ>
* Nail Cleaner <TUTAJ>
* Golden Rose Carnival #12







I jak Wam się podoba?
Ponieważ hybrydy pochłonęły mnie do reszty, zastanawiam się nad wyprzedażą moich lakierów. Bylibyście zainteresowani ??

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Dosłownie 2 tygodnie temu też nosiłam ten top na miętowej hybrydzie.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty :) Jak widać wielkie umysły myślą podobnie :P

      Usuń
  2. Podoba mi się to połączenie. Sama mam ten topper i muszę go użyć z mietą, bo wygląda ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ta mięta, ten top coat nie do końca do mnie przemawia, ale i tak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię tego typu topy. Carnivale to mój nr 1

      Usuń
  4. Fajny mix, mięta jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie dobrane połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne połączenie :D i super kształt

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak ta mięta świetnie podbiła Carnivala - zdążyłam już zapomnieć o tych topach.. choć chyba z miesiąc temu 3 poszły do kosza bo zgęstniały okropnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej szkoda. Ja mam w nich kuleczki i jak na razie jest ok.

      Usuń
  8. Mam tego GR, a lakiery wrzucaj na wyprzedaż. Na pewno każda coś przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny miętus, mam go ^^ Bardzo dobrze się go nosi :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*