Co jest lepsze od piórkowych naklejek wodnych na paznokciach ? Proste, prawdziwe piórka! Zniewalająco piękne piórkowe mani, od którego zwyc...

Pink Feather Nails

By | 9/14/2013 49 comments
Co jest lepsze od piórkowych naklejek wodnych na paznokciach ? Proste, prawdziwe piórka!
Zniewalająco piękne piórkowe mani, od którego zwyczajnie nie można oderwać oczu.


Do wykonania tego mani użyłam:
Biały LeMax
*  Różowe piórka z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki) <TUTAJ>
*  Catrice Quick Dry & Shine Top Coat

Ręka prawa (na FB pomyliłam oczywiście dłonie ;p )wyszła zdecydowanie lepiej, bo już wiedziałam jak układać piórka.  Zresztą sami to zobaczycie na dużej ilości zdjęć poniżej. Przepraszam, ale mani tak bardzo Mi się spodobał, że nie mogłam przestać cykać zdjęć. Dodatkowo przyszedł mój zamówiony statyw z Allegro. Robienie zdjęć stało się o niebo prostsze. Moje trzęsące się dłonie jak u alkoholika na detoksie nie są już problemem :)










Jak Wam się podoba?

Potem dam Wam znać ile czasu trzymały Mi się na paznokciach.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

49 komentarzy:

  1. ja bym dała co prawda tylko na serdeczny ale i tak ten trend bardzo mi sie podoba :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało Mi jeszcze jedno piórko, więc za jakiś czas planuję tak zrobić :)

      Usuń
  2. Piekne! Ja mam pawie piora ale zal mi ich uzywac :) ale musze sie kiedys za nie chwycic...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te piórka. Całe mani wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo :) Do mnie idą czerwone teraz :) Już nie mogę się doczekać. U Ciebie wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam zamówić cały zestaw, ale najpierw poszukam po sklepach stacjonarnych. Na BPS nie są wcale jakieś super tanie, a i dostałam tylko 4szt w kropki. Piąte piórko było całe różowe i zbyt puchowe, więc na paznokcie się nie nadawało :/

      Usuń
  5. Ale wspaniały i efektowny mani :D
    Wyszło bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci to wyszło! Dużo bardziej mi się podoba niż inne piórkowe i pseudopiórkowe zdobienia :) Pięknie jest! Na Twoich paznokciach wygląda to super, bo na moich nie byłoby takie efektu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie przesadzaj na pewno też by fajnie wyszło. Piórka by się niżej dokleiło i było by fajnie.

      Usuń
  7. Wyszło przepięknie! zawsze wydawało mi się, e strasznie trudno zrobić taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Wcale nie tak trudno, jedynie to przycinanie jest trochę czasochłonne. Nakręciłam filmik jak robiłam to mani, ale muszę go obrobić. O ile nada się do publikacji to jakoś jutro wrzucę tutka :)

      Usuń
  8. cudowne mani! :D mam pytanie; jak Ci się sprawuje ten biały lemax? dobrze kryje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z LeMax'a bardzo zadowolona. Jedna warstwa już całkiem fajnie kryje, ale do pełnego krycia używam 2. Jak na razie mój biały lakier nr.1 :) No i ta cena 2,99zł.

      Usuń
  9. przepięknie to wygląda, błagam o tutorial... jak się okaże w miarę do ogarnięcia to pewnie się zaopatrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trochę ogarnęłam i tutorial będzie :) Trochę z kadru wychodzę, ale to standard u mnie ;p

      Usuń
  10. Wygląda bosko <3 od dzisiaj poluję na piórka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaa! przepięknie. napatrzeć się nie mogę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne są:)
    robiłam kiedyś podobny mani, tylko z niebiesko-czarnymi piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, koniecznie muszę poszukać u Ciebie. Jak możesz to podaj linka do tego zdobienia :)

      Usuń
  14. piękne piórka miałaś! mani wyszedł też niesamowicie! *,*
    a mje piórka leżą.. chyba muszę je wreszcie zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a tam dużo zdjęć.. ja bym jeszcze więcej pooglądała, bo mani jest kapitalny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo wiesz ostatecznie przed publikacją nieco ogarnęłam ilość fotek ;p

      Usuń
  16. Extra to wygląda. Świetnie CI wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się super podoba, zwłaszcza na delikatnym oddaleniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne!! Zapatruję się na kilka takich piórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, jak pięknie wyglądają te piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WYglądają świetnie! Chyba nie mam takiego kropkowego piórka ale muszę sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, piękne! Miałaś genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda zabójczo <3 uwielbiam piórka

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt podoba mi się bardzo! A jeszcze bardziej Twoje paznokcie ;) jak takie wyhodowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej zasługi należy się Olejkowi Rycynowemu. A tak poza tym, staram się stosować odżywkę (jakakolwiek) pod każdy lakier. Przyznam jednak, że jestem strasznie niekonsekwentna i ostatnimi czasy nic nie robiłam z paznokciami, o skórkach nie wspominając.

      Usuń
  24. Przyznam szczerze, że jestem w szoku jak widzę ten efekt, super!

    OdpowiedzUsuń
  25. oj to prawda nie można od niego oderwać wzroku :D jest mega przecudowny !! Długo Ci zajął ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko Mi powiedzieć, bo robiłam go z przerwami (kawka, szukanie mniej tępych nożyczek itp.). Tak z 40min. do godzinki max.

      Usuń
  26. Efekt jest przepiękny! Zachwycił mnie absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś tak do tej pory nie za bardzo mi się te piórka podobały, ale w tym kolorze i na Twoich paznokciach są przecudowne :D jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super to wygląda :) tylko jestem ciekawa czy dużo warstw topcoatu nałożyłaś? bo w sumie piórka są dosyć grube, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dość dużo, nakładałam aż było gładko ;p Różnie wychodziło na paznokciach, ale ok.4 warstw. Paznokcie wyglądały jak zalane żelem i czułam się nawet jak w tipsach. Wytrzymałość jednak miały zaskakująco dobrą mimo tak dużej ilości produktów..

      Usuń
  29. meeeega ale to mega mega zazdroszczę Ci paznokci!! sa przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*