Paznokcie lekkie jak piórko czyli kolejna zabawa naklejkami wodnymi. Naprawdę polubiłam te naklejki, bo tak szybko z ich użyciem robi się ...

White Feather Nails

By | 9/08/2013 35 comments
Paznokcie lekkie jak piórko czyli kolejna zabawa naklejkami wodnymi. Naprawdę polubiłam te naklejki, bo tak szybko z ich użyciem robi się cudne mani. Tym razem nie obyło się jednak bez wtopy, ale o tym w dalszej części posta. Zapraszam




Naklejki dostałam od BornPrettyStore Przyszły na takim dużym arkuszu, gdzie znajdowało się 11 piórkowych wzorów. Jest to naprawdę duży zapas naklejek, bo każdy z motywów można użyć 2x (20sztuk), a więc nie jest tak bardzo szkoda ich używać ;p


Naklejki są banalne w użytku. Jeśli jesteście ciekawi instrukcji obsługi tych cudeniek to odsyłam was do filmiku instruktażowego <TUTAJ>

Do wykonania tego mani użyłam prostych białych piórek, które pięknie odznaczają się na tle Midnight Date


Wtopa o jakiej wspominałam na wstępie dotyczyła Top Coat'u z Catrice Quick Dry & High Shine. Po nałożeniu na naklejkę zaczął ją rozpuszczać ! Byłam w szoku, bo nigdy wcześniej Top mi tego nie zrobił. Na fotce obok poniżej rysy, którą zrobił Karol widać lekkie rozpuszczenie naklejki. 


Jeśli podobają Wam się takie naklejki, to możecie je zakupić w sklepie BornPrettyStore o <TUTAJ>
Używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki, a wysyłka jest darmowa. 





I jak Wam się podoba takie piórkowe mani?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. śliczne! uwielbiam piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, zazdroszczę Ci tych naklejek!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piórka są baardzo wdzięczne na pazurkach :) Te pięknie prezentują się na tym bazowym lakierze! Chociaż ja się ciągle boję wodnych naklejek :P Z moimi zdolnościami na pewno coś sknocę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc pierwszy raz mani (Smerfy) zepsułam jedna naklejkę, bo Mi się pozaginała. Z każdym razem idzie jednak coraz szybciej i dokładniej. Skoro ja daje radę to Ty też sobie poradzisz. Nie dowiesz się jednak, jeśli nie spróbujesz :)

      Usuń
    2. Zobaczymy, może kiedyś się skuszę, ale ja to ani mistrzem pędzla, ani tym bardziej niczego, co precyzyjne nie jestem :P

      Usuń
    3. Właśnie tutaj wcale nie trzeba precyzji. Za to je uwielbiam, bo są nawet prostsze w użyciu niż zwykłe naklejki :)

      Usuń
  4. cudowne :) czekam właśnie na te naklejki i już widzę, ze żałować nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie będziesz na pewno :) Mnie już kusza te nowe piórkowe co dostali ;p

      Usuń
  5. zazdroszczę, bo te piórkowe naklejki są obłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie wyglądają te piórka :)
    Ja wczoraj pierwszy raz użyłam wodnej naklejki (tak, tylko jednej bo mi było szkoda ;p) i muszę przyznać, że to świetna sprawa na urozmaicenie mani :D Muszę sobie zamówić więcej takich naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam piórka w każdym wydaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądają na tym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz częściej zastanawiam się nad takimi naklejkami bo to co można z nich wyczarować jest oszałamiające ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie zastanawiaj już dłużej tylko kupuj. Będziesz na 100% zadowolona :)

      Usuń
  10. Chyba muszę się przekonać do naklejek bo ostatnio trafiam na same prześliczne mani z ich udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są :) Uwielbiam naklejki wodne za szybkość wyczarowania mani z efektem WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a żeby mi ich nie było szkoda używać czekam na kolejna dostawę :)

      Usuń
  12. świetne te naklejki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny wzór :) lubię motyw piórek

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham naklejki wodne są łatwe i szybkie w użyciu i dają piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię piórka i na tym tle wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  16. paznokcie są przepiękne, chciałabym takie same! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem piórek i chyba dzisiaj mnie przekonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju przepiękne są, też takie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. te naklejki są fantastyczne, wyglądają bosko wraz z tym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne naklejki!:) Uwielbiam ten sposób zdobienia, bo nawet mi wychodzi:D Szału bym dostała przez takie świrowanie topu w połączeniu z nimi.. mi Inglot i GR na szczęście nie rozpuszczały.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*