Zdobienie wykonane według instrukcji Odette Swnan . Stworzyła ona świetny tutorial na YT . Sama muzyka w nim mnie zachwyca :) Ponieważ ostat...

The bow mani/ Kokardkowe paznokcie

By | 5/27/2013 37 comments
Zdobienie wykonane według instrukcji Odette Swnan. Stworzyła ona świetny tutorial na YT. Sama muzyka w nim mnie zachwyca :) Ponieważ ostatnio jestem strasznie niezdecydowana, mani jest multikolorowe. Pogoda za oknem ostatnimi czasy nie rozpieszcza, więc mani musi być pozytywne :) Zapraszam do oglądania.









Lewa ręka:
  1. Miss Sporty ET VOILA FRENCH MANICURE #13
  2. Sally Hansen Complete Salon Manicure 'Ballet Rouges'
  3. Rimmel #500 Peppermint
  4. Vollare Da Vinci #255
  5. Lovely Crystal Strenght #406
  6. Essence Color&go #140 Go Bold!
  7. Essence Wild Craft #04 Rosewood Hood
  8. Essence The Twilight Saga Breaking Dawn part 2 #03 A Piece Of Forever
  9. Golden Rose Paris #209
  10. Golden Rose Paris #217
Prawa ręka:
  1. Rimmel 60seconds #825 Sky High
  2. Rimmel 60seconds #840 Blue Eyed Girl
  3. Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
  4. Lovely Must Have #3
  5. Golden Rose Paris #225
  6. Rimmel 60seconds #840 Blue Eyed Girl
  7. Lovely Must Have #6
  8. Golden Rose Paris #24
  9. Golden Rose Paris #132
  10. Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

37 komentarzy:

  1. świetne zdobienie, pieknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega pozytywne! Świetnie połączyłaś kolory, efekt jest na prawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mięta-srebro podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się malutki beżowy paznokieć :-) Ale zdobienie faktycznie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienie jest świetne. Co masz na końcówkach paznokcia serdecznego i małego u lewej ręki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro dodam lakiery jakich użyłam na wszystkich paznokciach :)
      Serdeczny Essence Color&go #140 go bold!
      Mały Essence The Twilight Saga Breaking Dawn part 2 #03 A Piece Of Forever

      Usuń
  6. super! bardzo mi się podoba :)
    p.s. ale Ci już pazurki urosły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mają już taka długość jak lubię.

      Usuń
    2. moje się ostatnio zbuntowały i ciągle muszę skracać :( nie wiem kiedy mi się uda znowu zapuścić ...

      Usuń
  7. Super, takiej kolorowej wersji jeszcze nie widziałam :)
    Mnie się najbardziej podoba połączenie różu i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie - kolorowo - wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do zabawy
    http://diunay.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale niestety nie dam rady wziąć udziału. Akcja jednak bardzo Mi się podoba :)

      Usuń
  10. baaardzo ładne paznokcie! długie,kształt cudny!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się to wykończenie, musze kiedyś spróbować, chociaż boję się, że nie wyjdzie mi zbyt równo na prawej ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi. U mnie na prawej one też są krzywo. Myślę też, że nie doceniasz swoich umiejętności :)

      Usuń
  12. Ależ ja lubię multikolory, chyba muszę sobie taki mani jutro "strzelić" :) Mi najbardziej kciuk żółto zielony (morski?) przypadł do gustu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morski wyszedł lekko na zdjęciach, ale w rzeczywistości to taka bardzo żywa zieleń (taki sam użyłam w gradiencie).

      Usuń
  13. Jak zwykle wszystko prezentuje się świetnie. :) Chyba muszę spróbować zrobić coś takiego, ale to dopiero za jakiś miesiąc, jak mi paznokcie w miarę urosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkich fajnie wyglądają takie kokardki na jednolitej bazie.

      Usuń
  14. wskazujący i mały lewej dłoni <3 :D
    prawa dłoń wyszła dość ponuro, ale podziwiam, taki mix kolorków to prawdziwy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie odczucie, że jest ponura. Kolory wyszły ciemniejsze niż podejrzewałam.

      Usuń
  15. Alee dużo kolorów :)
    Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to zawsze umiesz dobrać te kolory! Ślicznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne :) Tez taki zrobilam po obejrzeniu tutka z bloga Odetty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne są, robiłąm podobne w różu :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*