Zakończył się projekt i postanowiłam za śladem kilku dziewczyn zrobić jego podsumowanie. Ominęłam jeden tydzień, ale nie miałam totalnie pom...

Projekt Książka- Podsumowanie

By | 5/09/2013 16 comments
Zakończył się projekt i postanowiłam za śladem kilku dziewczyn zrobić jego podsumowanie. Ominęłam jeden tydzień, ale nie miałam totalnie pomysłu na jego wykonanie.


'Królewna Śnieżka' Baśnie Braci Grimm
Kryminał
George R. R. Martin 'A Game of Thrones'
Bret Easton Ellis 'American Psycho'.
I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. no proszę, właśnie jestem w trakcie robienia swojego podsumowania tego projektu :)
    widzę, że ominęłaś romans - ja również miałam z nim problemy, ale udało mi się namalować BAAARDZO luźną interpretację :)
    jak dla mnie Twój kryminał wymiata
    horror też świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się Królewna Śnieżka najbardziej podoba, co nie znaczy, że inne prace nie :) wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne :)
    Królewna Śnieżka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze umknęły mi dwa zdobienia ale dzięki podsumowaniu mogłam je zobaczyć :)

    Zdobienia pomysłowe!!! Wszystkie świetne zreszta jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królewna Śnieżka mnie zachwyciła, ale Kryminał zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie mi najbardziej przypadły do gustu, strasznie klimatyczne, nie ukrywając ten nóż też swoje robi ;)
    Mi jakimś cudem udało się wykonać każdy z tygodni, choć łatwo nie było.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie pomysłowe, ale makabryczny ten nóż XD

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię czerni na paznokciach ale ta matowa z kokardkami wygląda bardzo ładnie na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie Ci wyszły te zdobienia :D to chyba Twoje klimaty ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. graty wygranego konkursu wibo ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dałam plamy z tym projektem, ale zupełnie nie miałam czasu. królewna śnieżka to moje ulubione zdobienie w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdobienia, jak dla mnie wszystkie są znakomite ;)
    ja skonczylam niestety na pierwszym tygodniu ;/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*