Nie wzorowałam się na konkretnej książce, ale ogólnie na gatunku. Co wszystkie kryminały mają ze sobą wspólnego? Moje pierwsze skojarzenia ...

Projekt Książka- Kryminał

By | 4/10/2013 40 comments
Nie wzorowałam się na konkretnej książce, ale ogólnie na gatunku.
Co wszystkie kryminały mają ze sobą wspólnego? Moje pierwsze skojarzenia to zbrodnia, miejsce zbrodni, morderstwo itp. Idąc tym tokiem myślenia wpadłam na pomysł zrobienia mani z odciskami palców.  Zrobienie zajęło mi z 2min. Było by szybciej, ale ciężko odbić ładny odcisk palca na paznokciu :) Oto efekty:







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. jaki świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie to wyszło. Super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I hate u!!! Własnie położyłam bazę na paznokcie i chce się zabrać za projekt - bogu dzięki ja motyw z odcisniętym palcem chce mieć tylko na kciuku uff :P
    Wyszło ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie u mnie (na białej bazie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze dodać żółtą policyjną taśmę , ale zrezygnowałam. Na białej bazie na pewno fajnie, bo ładnie podbije kolor.

      Usuń
    2. U Ciebie wyszło lepiej^^ Ja farbką akrylową odbijałam i ogólnie troszkę się zlało.. no nic sama zobaczysz na dniach ;)

      Usuń
    3. Ja też robiłam farbką. Czekam na twoje dzieło :)

      Usuń
  4. O jeny jeny wow! Super pomysłowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł, wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęka mi opadłą, pomysł po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. też o tym myślałam! tylko chciałam to zrobić na jednym paznokciu. ale później wpadłam na inny pomysł. tylko zobaczę jak z wykonaniem będzie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze! Pomysł rewelacyjny! Po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zabieg, jeszcze jakby tam poplamić jeden pazur czerwonym.. to już totalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gratuluję pomysłu. Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! To zdobienie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. łał! pomysł niebanalny! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajowy pomysł ;D Jeszcze takich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe! Podoba mi się :)
    Można by pokusić się o jasną bazę, jak to w przypadku odcisków w tuszu na papierze. Ale i tak jest rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem na myśli taką kolorem zbliżoną do bieli kartki

      Usuń
    2. No myślałam o tym, ale ostatecznie zrezygnowałam. To są odciski z miejsca zbrodni, a nie kartoteki policyjnej :)

      Usuń
  15. haha jakie proste i efektowne :D chyba bym na to nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O takich paznokci to ja jeszcze nie widziałam ;) Świetny pomysł , ciekawa jestem jak prezentują się z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pomysł!
    genialnie to wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam nigdy czegoś podobnego.. mega oryginalnie! WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł naprawdę niesamowity! nigdzie nie widziałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*