Słoneczko dalej nas rozpieszcza, co mnie bardzo cieszy :) Postanowiłam pomalować z tej okazji moje pazurki w orzeźwiających, radosnych barwa...

Orzeźwiający Gradient :)

By | 4/26/2013 32 comments
Słoneczko dalej nas rozpieszcza, co mnie bardzo cieszy :) Postanowiłam pomalować z tej okazji moje pazurki w orzeźwiających, radosnych barwach. Wykonałam wiec na nich gradient, wcześniej zwany ombre ;p Jestem jednak grzeczną dziewczynka i uczę się poprawnego nazewnictwa. Zdjęcia wykonane telefonem więc jakościowo nie zachwycają, ale jakiejś tragedii też nie ma.


Do wykonania ego mani użyłam:
* Sensique Vitamin first aid
* Vollare DaVinci nr. 1
* Golden Rose Paris nr. 230
* Golden Rose Paris nr. 209
* Essence Colour&Go nr. 39 Lime Up! (stara wersja)
* Sally Hansen Damond Strength nr. 05 Diamonds






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. ale wiosenne te Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje pazurki wyglądają jak apetyczny drink ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jak żółty kolor przechodzi w zieleń, wychodzi wtedy idealna limonka :) Jak patrzę tak na ten mani to na myśl przychodzą mi kolorowe drinki z palemką. Mój chłopak ostatnio nam takie zaserwował, co prawda bez palemki, ale były równie ładne jak Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa! mojito gradient- jak ten drink :D superkolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ja kiedyś zrobię takie ładne ombre :) Faktycznie przypomina drinka

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie jak zwykle;) Śliczne przejście kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają:) cudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne i pasują do dzisiejszej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale orzeźwienie ;) super, ze Spritem mi się kojarzy ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kolory, paznokcie wyglądają bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się efekt bardzo podoba. Ostatnio gdzieś na FB trafiłam na zdjęcie podobnego gradientu tylko jakby w odwrotną stronę :) Faktycznie przywodzi na myśl coś orzeźwiającego, może jakiś egzotyczny drink? Tak, zdecydowanie kojarzy mi się to z dobrym, lekko kwaskowym drinkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny gradient. orzeźwiający jak egzotyczny koktajl z palemką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Soczyste - moja pierwsza myśl :)
    Słońce plaża strój kąpielowy w podobnych odcieniach ahh mega wakacyjnie wyszedł Ci ten gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolory dobrałaś! :) Te ombre zawsze mi się kojarzą z jajkami wielkanocnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja to i tak będę nazywać ombre ;) wyszło bardzo fajnie, genialnie zrobione przejścia między kolorami :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega!
    Bardzo mi się podoba :)


    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne! te kolory sa fantastyczne takie orzezwiajace!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny! skojarzył mi się z papugą arą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna kompozycja kolorów, idealna na wiosnę;D

    OdpowiedzUsuń
  22. PIĘKNE, JAK TY TO ROBISZ!?:)
    CHĘTNIE ZAOBSERWUJE ZAPRASZAM DO MNIE!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o mamo :D co ja widzę !!! ?? cudownie :) najlepszy jaki widziałam do tej pory zwłaszcza pod względem kolorystycznym :) wspaniale to zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne połącznie kolorów.. naprawdę orzeźwiające. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. idealne "przejścia" kolorów;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*