Kolejny tydzień zabawy na Pingerze. Temat: Sky vs. Galaxy. Nie potrafię robić Galaktycznych paznokci, jakoś nigdy efekt nie jest zadowalając...

Snoopy

By | 4/13/2013 35 comments
Kolejny tydzień zabawy na Pingerze. Temat: Sky vs. Galaxy. Nie potrafię robić Galaktycznych paznokci, jakoś nigdy efekt nie jest zadowalający. Postawiłam więc na Niebo. Same chmurki to za mało więc domalowałam Snoopy'ego. Jak widać moja faza kreskówkowa wciąż trwa i ma się całkiem nieźle :)


Za bazę posłużył lakier Blue Eyed Girl. Chmurki i postaci zostały wykonane farbkami, a całość pociągnęłam Toppem matującym z My Secret.









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. ptaszek wyszedł ci zajefajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podobają mi się takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Snoopy wymiata a całość fantastycza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwiebiam Snoopy'ego. W podstawówce chciałam mieć wszystko ze Snoopym :)
    superpomysł z matem! kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie!! :) Z tym matem to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wyglądają super!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejne paznokcie rodem z kreskówki. dobra w tym jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie!
    a ja bym chciała zobaczyć galaxy nails w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te Twoje zdobienia :) Mnie ciekawi ten top matujący, bo nigdy nie widziałam go w szafie MySecret..
    Chyba powinnam z listą zakupów chodzić do drogerii i od razu dawać ją pani ekspedientce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest. No ja u siebie ostatni wzięłam z szafy w Naturze i od tego czasu nie widziałam.

      Usuń
  10. O ja cię! Zbieram szczękę z podłogi:)
    uroczy ten mani ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku też takie chcę:) Prześliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie! tak słodko:) a ja akurat dzisiaj zrobiłam sobie galaxy na paznokciach ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow jestem pod wrażeniem, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super efekt, świetny pomysł, normalnie jak realna kreskówka ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. super to wygląda w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah widzę, że bardzo polubiłaś kreskówkowe zdobienia :)
    To chyba jest najlepsze z wszystkich które już pokazałaś (przynajmniej dla mnie) może dlatego, że bardzo lubiłam tego pieska będąc dzieckiem, ale również wykonanie jest bardzo staranne i precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go bardzo lubiłam ,ale chyba bardziej na rzeczach niż samą kreskówkę.

      Usuń
  17. genialne i bardzo precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że też masz fazę na maty ;P Nie wiem co Snoopy robi w chumrach, chyba się tak cieszy z wiosny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opala się w słoneczku! W końcu wyszły pierwsze promienie :)

      Usuń
    2. No mam bardzo mi się maty podobają ostatnio.

      Usuń
  19. Baardzo fajny pomysł i wykonanie, tylko szkoda, że nie użyłaś warstwy nabłyszczającej, kolory by były jeszcze bardziej nasycone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. W atomówkach miałam fotki w 2 wykończeniach i różnica była niewidoczna. Z nabłyszczającą gorzej się fotki robiło jedynie.

      Usuń
  20. Super :) w macie to w ogóle wygląda czasowo :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*