Kilka lakierowych nowości, ale nie tylko :) Miałam nie kupować żadnych nowych lakierów do czasu aż nie wypróbuję wszystkich już posiadanych,...

Haul Zakupowy

By | 4/29/2013 29 comments
Kilka lakierowych nowości, ale nie tylko :) Miałam nie kupować żadnych nowych lakierów do czasu aż nie wypróbuję wszystkich już posiadanych, takie było moje postanowienie. No i po raz kolejny przekonuję się jak słabą mam wolę. Nie wytrzymałam przy tym natłoku promocji i okazji jakie zaserwowały mi okoliczne drogerie. Same zobaczcie jakie cudeńka upolowałam.


Lakiery Lovely Must Have z promocji w Rossmanie. Numerki od lewej: 7,4,6,3,1. Trzeba było zrobić zapas, bo wycofują serię.


Golden Rose od lewej:
* Gel Look Top Coat prawie wszystkie posiadane już mi się pokończyły, a ten był w przystępnej cenie :) Słyszałam też, że jest dosyć fajny.
* Rich Color nr. 06 tyle się go naoglądałam na blogach, niemożliwe było aby go nie kupić
* Rich Color nr. 17 bardzo mi przypomina odcieniem wycofany Coral Queen z Rimmela, który bardzo lubiłam
* Rich Color nr. 21 taki czerwono-rózowy odcień, ciężko mi określić.
* Jolly Jewels nr. 108 polowałam na niego już jakiś czas i wreszcie darowałam :) Piękna iskrząca się malinka.
* Jolly Jewels nr. 123 Piegusek :)


Otworzyli nowe Pepco w moim mieście, a tam świeża dostawa Sally Hansen Complete Salon Manicure.
* Courtesan to piękny ostry róż idealnie będzie wyglądał z JJ 108.
* Green Tea najbardziej pragnęłam mieć ten kolor z całej serii i nareszcie jest mój. Jak go zobaczyłam w sklepie to aż zapiszczałam z radości ;p


Natura ma wyprzedaż tych lakierów za 9,99zł ja sie skusiłam na Rimmel LycraPRO 500 Peppermint


Zmywaczy nigdy nie za wiele, zwłaszcza jeśli ktoś zużywa ich tyle co ja. Od lewej:
* All About Beauty zmywacz z Tesco za 4zł. Całkiem fajnie zmywa, bo już wypróbowałam
* Sensique zmywacz z pompką Aloesowy. Kosztował ok. 5zł w Naturze, promocja przy zakupie drugiego produktu.


Pilniczek szklany z My Secret cena ok. 8zł. Mój pierwszy szklany pilniczek, mam nadzieje, że wybrałam dobry. Przyznam szczerze spodobał Mi się z wyglądu :)


Nie mogłam się zdecydować który odcień czerwieni chcę, więc wzięłam wszystkie. W Naturze jest obecnie na nie promocja ok.11zł. Od lewej:
* Garnier Color Sensation 4.60 Intensywna Ciemna Czerwień,
* 5.62 Intensywna Szlachetna Czerwien,
* 6.60 Intensywny Rubin.


Czerwony kolor ma to do siebie, że szybko płowieje. Postanowiłam sobie zakupić szansonetkę, aby go odświeżyć między farbowaniami. Szamponetka koloryzująca Joanna Multi Effect Color cena ok. 3zł. Od lewej:
* 04 Malinowa Czerwień
* 05 Porzeczkowa Czerwień


Ostatnimi czasy coś popsuła mi się cera. Odstawiłam więc wszystkie dotychczasowo używane żele do mycia i zakupiłam Szare mydło, zobaczymy czy pomoże.
* Biały Jeleń mydło naturalne Premium z głogiem i lnem,
* Biały Jeleń mydło naturalne Premium z kozim mlekiem i lnem


Belissa suplement diety oraz Zioła w tabletkach Bartek.  Trochę witaminek dla poprawy cery i wzmocnienia paznokci.

To by było na tyle.

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Ful wypas niektórych produktów szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, widzę mój ulubiony kolor sally hansen, green tea :) Świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że przy szalałaś jak ja ;D dziwie się ze chcą wycofać serię Must Have to jedne z ich lepszych lakierów. No ale trzeba zrobić miejsce tym nowym, tym bardziej z nową kolekcją zaszaleli ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubiłam tą serie, ale mówi się trudno. Czekam na recenzję z tej nowej serii, bo widziałam, że wykupiłaś chyba wszystkie.

      Usuń
  4. Wooow ile nowości, obkupiłaś się co niemiara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, zaszalałaś z tymi zakupami na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zakupy, kochana to poszalałaś;)
    ten miętusek z sh cudowny! też mi się marzy, ale nie widziałam u siebie w pepco.
    natomiast ten rimmel czekam az pokażesz na pazurkach ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w Pepco zawsze są brzydkie odcienie tych SH :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero co 2 dni po otwarciu było dlatego miałam w czym wybierać.

      Usuń
  8. Ty mnie dobiłaś.. pokichałam się z zazdrości:D Wszystkie lakiery strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. lakierowe zakupy obłędne, zdradź ile płaciłaś za SH-owe cuda <3
    nie miałam pojęcia że w pepco mają lakiery tej firmy, po 10 napewno się tam z nimi spotkam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo ależ tego dużo :D Jak na osobę która miała nie kupować lakierów troszkę Ci się tego nazbierało^^ Ale zakup lakierów lovely rozumiem, nie dość, że wycofują to promocja dość spora :)
    Rimmelek również cudny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie nigdy nie moge oprzec kosmetykom, mimo, ze mam ich duzo to i tak dokupuje malo potrzebne, bo w sklepie sie tak slicznie patrza ;<

    Swietne zakupy :)
    Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że zakupu udane;) lakiery do pozazdroszczenia;) Kolorki farb też świetne;) Ja z bordo przeszłam na brązy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, już zapomniałam, że pepco ma (raczej "powienno mieć") lakiery SH. U mnie jak już były to jakieś beznadziejne kolory..
    Ajj, gdzie ta wypłata :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko dlatego udało Mi się upolować ładne kolorki z SH, bo Pepco dopiero co otworzyli. Nikt nie wiedział, że jest i nie zdążyli ludzie poprzebierać. W tym starym to jedynie perłowe zostały.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow... widzę, że zakupy jak najbardziej udane :)
    ja też chcę SH green tea!
    jutro biegnę do pepco zobaczyć co mają!

    OdpowiedzUsuń
  16. to może już nie zakładaj, że nie będziesz kupować żadnych lakierów,bo sporo się uzbierało ;) ale ja to rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ale się obkupiłaś :) Zazdroszczę, że udało Ci się upolować lakiery Sally Hansen, u mnie jest tylko jeden kolor rudy :/ a wciąż zaglądam do Pepco :(
    Lakiery Golden Rose -LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam kilka dni temu w Rossmannie i widziałam, że są tam teraz dostępne lakiery Sally Hansen :)

      Usuń
  18. Ja w Rossmannie tylko na dwa lakiery z tej wyprzedaży się zdecydowałam :) zwykły biały Lovely i fiolet z tej serii Must Have :) Fajne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam tego białego z Lovely, ale niestety brak.

      Usuń
  19. Kolekcja lakierów Ci się bogato wzbogaciła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również postanowiłam się wspomóc od środka i biorę Falvit

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*