Kiedy zobaczyłam paznokcie Mehendi na blogu Odette Swan   Zakochałam się. Od razu zapragnęłam posiadać rapidograf i spróbować stworzyć takie...

Mehndi Nails czyli zdobienie Rapidografem- Przedłużanie paznokci Semilac Hardi Milk

By | 6/28/2015 18 comments
Kiedy zobaczyłam paznokcie Mehendi na blogu Odette Swan  Zakochałam się. Od razu zapragnęłam posiadać rapidograf i spróbować stworzyć takie samemu. Oto jak Mi wyszło.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Blok polerski Semilac Quality
* Baza Semilac
* Semilac Hard Milk
* Top Semilac
* Nail Cleaner
* Rapidograf






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądają, muszę sama skusić się na takie wzorki bo bardzo mi sie podoba efekt jaki dają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne. Pierwszy raz zrobiłam zdobienie i pokryłam je topem hybrydowym. Chciałam je na dłużej.

      Usuń
  2. wygląda to jak stemple, czyli cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Niestety nie na mój brak zdolności manualnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne! Na drugiej też masz takie cuda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, paznokcie ze spotkania ♥ Super namalowane, myślałam, że to stemple, pożycz zdolności >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stworzone specjalnie na spotkanie. Postawiłam z takiej okazji stworzyć coś własnoręcznie.

      Usuń
  6. Na żywo lepsze niż na zdjęciach <3 Piękny manicure!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*