Neonowy gradient z użyciem farbek do tkanin. Ku memu zdziwieniu sprawdziły się rewelacyjnie. Polecam do gradientów, bardzo ładnie się nimi c...

Palm Tree Nails- Neonowy gradient ombre farbkami- Wakacyjne zdobienie- Palmy na paznokciach- Semilac Hard Milk, 001 Strong White

By | 6/09/2015 11 comments
Neonowy gradient z użyciem farbek do tkanin. Ku memu zdziwieniu sprawdziły się rewelacyjnie. Polecam do gradientów, bardzo ładnie się nimi cieniuje. A dla odrobiny letniego akcentu na palcu serdecznym namalowałam palemki.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Semilac 001 Strong White
* DECORfin Textile #256 Reflex Yellow
* DECORfin Textile #384 Reflex Rose
* Gąbka do make-up
* Farbka OUMAXI Czarna <TUTAJ>
* Sensique Strong&Trendy Nails #100







Dodatkowo przetestowałam bazę Peel-Off z Miss Sporty jako ochronę do skórek, podczas robienia gradientu. Sprawdziła się świetnie. Sporo dziewczyn Mi jednak pisało, że u nich okazała się totalnym niewypałem. Po chwili namysłu stwierdziłam, że może to dlatego, że ja stosowałam farbki, a nie lakier do cieniowania. Farbka nie sztywnieje tak mocno jak lakier do paznokci i może dlatego mi tak ładnie odchodziło. Nie wiem, przetestuje z lakierem i dam Wam znać.


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło, gradient rewelacja, a palemki dodają wakacyjnego klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory - idealne na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Palmy super! Mi się baza sprawdza. Co prawda nie zawsze odchodzi w jednym kawałku, ale daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie wakacyjne wydanie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw palmy i tropików na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, chętnie widziałabym na swoich pazurkach takie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te żywe kolory i palma! Teeaz już tylko morza i szumu fal brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłaś mi ochotę na tropikalny manicure ^_^ cudne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*