Lakier Vipera okazał się dużo bardziej neonowy niż się tego spodziewałam. Daje po oczach jak kamizelki odblaskowe u pracowników robót public...

Vipera 821 High Life

By | 5/20/2013 31 comments
Lakier Vipera okazał się dużo bardziej neonowy niż się tego spodziewałam. Daje po oczach jak kamizelki odblaskowe u pracowników robót publicznych, jedynie odcień jest inny. Na zdjęciach aparat zjadł nieco jego neonowość, ale niektóre zdjęcia potraktowałam autokorektą i troszkę jej odzyskały.


 Pojemność: 9ml
Opakowanie: okrągła duża szklana niska buteleczka. Strasznie nieporęczna
Krycie: 2-3 warstwy
Konsystencja: rzadka lekko wodnista, ale nie sprawia większych problemów
Pędzelek: cienki, prosto ścięty, bardzo nieporęczny
Kolor: neonowy róż z odrobiną pomarańczy
Problematyczność: brak bąbelków, ale strasznie smuży przy 1 warstwie z kolejnymi nieco mniej
Czas schnięcia: dosyć szybko
Trwałość: po 3 dniach zero odprysków i przetarć
Dostępność: Sklep Butik ok. 10zł


Początkowo miała powstać koronka, ale lakier okazał się tak neonowy, że z niej zrezygnowałam i nosiłam go solo. Bardzo dobrze się czułam z takim krzykliwym kolorem na paznokciach. Niebieski z serdecznego również zniknął, ale jak by kogoś interesowało jest to odcień 132.  


Lakier Vipera ma całkiem fajne krycie 2-3 warstwy wystarczyły, aby idealnie pokryć paznokieć. Na zdjęciach jest on jednak nałożony na białą bazę, bo nie mogłam nigdzie znaleźć odżywki. Jak się człowiek spieszy to zawsze się coś zapodzieje ;p


O ile na krycie lakieru nie mam co narzekać, to jego konsystencji i pędzelkowi mam wiele do zarzucenia. Pędzelek jest strasznie wąski i trzeba się nim nieźle namachać, aby rozprowadzić lakier. Dotyczy to nawet tych osób co posiadają wąską płytkę paznokcia. 


Konsystencja jest rzadka i tworzy straszne smugi podczas aplikacji. Drugą warstwą udaje się je nieco złagodzić, ale mimo wszystko nie powinno tak być.
Buteleczka też jest koszmarna. Duża i nieporęczna. Wcale mi się nie podoba i sprawia mi więcej problemów w przechowywaniu niż GR Paris, a to niezłe osiągnięcie. 
Buteleczkę i pędzelek rehabilituje jednak odcień i trwałość lakieru. Na pewno zakupie jeszcze jakieś neonki z tej serii jak będę miała okazję.   





 P.S. Paznokieć na palcu wskazującym jest znacznie krótszy od reszty, ponieważ został odcięty nożem w chwili nieuwagi.

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam

Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. neonowy pomarańcz jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo matko jak to brzmi "paznokieć został odcięty nożem" - jakby zabieg był planowany xD Bardzo fajne krycie jak na neonka, na paznokciu powiedziałabym, ze to pomarańcz w buteleczce istny róż, nie mniej jednak podoba mi się :) Sama od wczoraj neonkami się bawię i zaczynam się do nich przekonywać^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet fajne są. Czekam na twoje neonki na blogu :)

      Usuń
    2. ja jutro pokazuję bardzo podobnego neona z Sally Hansen. Piękny kolor!!!
      odcięcie nożem bolało? :(

      Usuń
    3. Nic nie bolała tylko w szoku byłam, bo nie wiedziałam, że tak można.

      Usuń
    4. nóż musiał być megaostry!

      Usuń
    5. Dopiero co po naostrzeniu, chyba tak to się nazywa hmmm

      Usuń
    6. Najlepsze jest jednak to, że ja nawet nic nie kroiłam tylko zmywałam po obiedzie.

      Usuń
    7. Ja zawsze jakoś przetnę zmywając, ale jeszcze nie odcięłam sobie paznokcia nożem. A kolor lakieru iście neonowy

      Usuń
  3. kolor wymiata, jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej serii
    ale tym nożem to mnie zastrzeliłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama do końca nie wiem jak to zrobiłam. Jakoś za bardzo roztrzepana ostatnio jestem.

      Usuń
  4. Przyznam, że daje po oczach ;-) Będzie świetnym dodatkiem do kolorowych, letnich strojów

    OdpowiedzUsuń
  5. przy szalałaś z tym kolorem xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie daje po oczach, rzadko używam neonowe lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny neon ! Wszystkie trudności jakie z nim miałaś się opłaciły, bo wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dwa lakiery z tej serii, ale nie używam ich za często głownie ze względu na ten wąski i jak dla mnie zbyt elastyczny pędzelek.
    W tym połączeniu bardziej podoba mi się ten niebieski. Jestem fanką różów, ale w wersji neonowej jakoś nie przemawiają do mnie. Jak już to na krótkich paznokciach.
    Ciekawa jestem jednak jak będzie wyglądał na paznokciach u stóp. Tam chyba będzie pasował idealnie w lecie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pędzelkiem coś jest zdecydowanie nie tak. Za długi i za bardzo elastyczny to dobre określenie. Powinni go zmienić, bo lakiery maja całkiem przyzwoite. Myślę nawet, że te smugi to wina pędzelka bardziej niż konsystencji.
      No może ładnie wyglądać u stóp na opalonych nogach, fajny kontrast by dał. Jak się trochę opale to na pewno wypróbuje.

      Usuń
  9. hahahahah
    "daje po oczach jak kamizelki odblaskowe u pracowników robót publicznych"- rozwaliłaś mnie tym tekstem :P
    a kolorek ładny ;p ale na impreze a nie do pracy :D ( no chyba że dla pracowników robót publicznych :) heheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kierowania ruchem też się nadaje :)

      Usuń
    2. Mnie też to rozbawiło :) A kolor bardzo fajny :) Sama zastanawiam się nad zakupem neonowych lakierów może nie koniecznie tych i chyba to zrobię :)

      Usuń
  10. neonek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omijam zawsze te lakiery ze względu na kształt butelki, a już jak napisałaś o pędzelku, to tym bardziej będę omijać :/ ale koloooor czad, ja teraz testuję nabytki z allegro- też neony :D

    P.S. Zero odcinania paznokci nożem ok? XD

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze rozpływam się nad długością Twoich pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką długość lubię najbardziej, mogły by przestać rosnąć nawet :)

      Usuń
  13. Ale masz piękne paznokcie!Jestem pod ogromnym wrażeniem.Na takich paznokciach każdy lakier pięknie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię neonowych lakierów, ale ten GR jest cudowny :) powstał bardzo fajny kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolory na pięknych szponkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Twoich paznokciach wszystkie lakiery wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne połączenie! i twoje paznokcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamo świetne połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*