Sezon wakacyjny sprzyja bardziej odważnym kolorom na paznokciach. Czy jest coś bardziej energetyzującego, niż neony i to jeszcze w wersji o...

Energetyczne Ombre

By | 6/07/2018 14 comments

Sezon wakacyjny sprzyja bardziej odważnym kolorom na paznokciach. Czy jest coś bardziej energetyzującego, niż neony i to jeszcze w wersji ombre.



Pierwszy raz wykonałam ombre używając do tego pyłki i powiem Wam, że nawet mi się to podoba. Nie trzeba zabezpieczać skórek, bo jak się ubrudzą wystarczy przemyć clenar'em. No i przejścia wychodzą cudnie. Zawsze miałam problem z ombre i przejścia nie wychodziły mi zbyt płynnie, a tu zero wysiłku i jest pięknie.


Do wykonania tego mani użyłam:
* NeoNail Hard Top
* NeoNail French White
* Indigo Smoke Powder Brutal Pink
* Indigo Smoke Powder Baby Blue






Jak Wam się podoba taka wersja ombre?


Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Cóż za energia w tym zdobieniu! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Energetyczne i żarówiaste, lubię takie zdobienia na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neony lubię zwłaszcza latem, ale w ponure zimowe dni też dodają energii

      Usuń
  3. Jest naprawdę świetne. U kogoś mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny niedzielny dzień aczkolwiek upalny Przyznam szczerze że mam dość już tych upałów mogłoby się nieco ochłodzić także wyczekuje deszczu A jak ty sobie radzisz z tymi upałami masz przepiękne paznokcie a kolory fantastyczne Bardzo letnie żywe energiczne i chyba właśnie o to chodzi wiosennym manicure Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lato to fajnie, że jest ciepło, chociaż osobiście za nimi nie przepadam. Letnie mani musi być energetyczne :)

      Usuń
  5. Paznokcie na zdjęciach wyglądają wspaniale. Będę musiała sobie zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, koniecznie się pochwal jak już zrobisz :)

      Usuń
  6. Ekstra to wygląda, bardzo wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*