Ponieważ jestem fanką ciemnych paznokci to i brązowe musiały się kiedyś u mnie pojawić. Jak tylko dostałam na Meet Beauty brązowy lakier od...

Boston Terrier Nail Art

By | 6/26/2018 12 comments
Ponieważ jestem fanką ciemnych paznokci to i brązowe musiały się kiedyś u mnie pojawić. Jak tylko dostałam na Meet Beauty brązowy lakier od Pauliny, miałam już pomysł jak go użyć. Trochę czasu minęło, bo musiała poczekać na gościa specjalnego, który jest głównym elementem tego zdobienia.


Kiedy w moim domu pojawiła się Seraffi czyli szczeniak Boston Terriera musiałam zmalować jej słodką mordkę na paznokciach, a jaki kolor pasuje psuje do psiego zdobienia?  Oczywiście, że brązowy :)

Neess by Cleo Czekoladowy Jazz miał to być kolor ciemnej czekolady, ale po pomalowaniu nim paznokcie nie przypominał czekolady. Kolor ten ma w sobie czerwone i nawet fioletowe tony przez co dosyć daleko mu do czekoladowego odcienia. Na paznokciach wygląda za to genialnie, bo jest to taki oryginalny odcień i słyszałam dużo pochwał kiedy nosiłam go na paznokciach. Kiedy jednak mówiłam, że to brąz to wszyscy byli zdziwieni.








Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Na zdjęciu wyglądają na krwisto czerwone, brązowe paznokcie zawsze będą mi się kojarzyły z Kardashiankami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo one właśnie takie są. Bardzo ciemna czerwień z brązem.

      Usuń
  2. Cudowny kolor i to zdobienie, bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor interesujący - prawie na każdym zdjęciu wygląda inaczej :) A piesek cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie robiłam po różnym oświetleniem żeby było widać jaki jest. Ten kolor tam ma, że raz bardziej czerwony innym razem bardziej widać te fioletowe nuty.

      Usuń
  4. Fajny kolor, lubię takie nosić zimą i jesienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbia takie ciemne kolory. Brązowy to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek! No i mordka tego słodziaka - piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile warst potrzebuje ta czekoladka?

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*