Przedłużanie paznokci jeszcze nigdy nie było tak proste, a to wszystko dzięki DUO AcrylGel czyli połączeniu akrylu i żelu. Cudowny wynalazek...

Proste przedłużanie paznokci dzięki DUO AcrylGel

By | 6/16/2018 6 comments
Przedłużanie paznokci jeszcze nigdy nie było tak proste, a to wszystko dzięki DUO AcrylGel czyli połączeniu akrylu i żelu. Cudowny wynalazek, który znacznie ułatwia nam pracę.


Żele są łatwe w obsłudze, ale dosyć rzadkie i nie raz zdarzyło się, że coś mi spłynęło. Często też nie przedłużam wszystkich paznokci na raz, bo jednak kończąc ostatni ten pierwszy co robiłam już się cały rozlał. Przy akrylach natomiast, konsystencja jest dużo lepsza, ale trzeba z nimi bardzo szybko pracować, a to nie jest takie proste i wymaga wprawy. Nie było by to może takie straszne gdyby nie fakt, że akryle strasznie ciężko się piłuje, tępią pilniczki w tempie ekspresowym.
Połączenie tych dwóch rzeczy razem jest naprawdę genialne, bo mamy gesty żel z którym łatwo się pracuje, a dodatkowo możemy bawić się ile chcemy, bo nie zesztywnieje do czasu włożenia do lampy. Modelujemy go natomiast za pomocą zamoczonego w cleanerze pędzelka. Brzmi cudownie i po pierwszym moim kontakcie z tym 'wynalazkiem' takie też mam odczucia. Bardzo szybko odbudowałam sobie paznokcia i naprawdę było to dużo przyjemniejsze niż praca z żelem. Jeszcze nie robiłam wszystkich paznokci, bo moje tak fajnie urosły, że nie mam zamiaru ich ścinać, ale jak to w życiu bywa, jeden uległ wypadkowi i to właśnie na nim testowałam.

NeoNail ma w swojej ofercie 5 kolorów DUO AcrylGel w 2 pojemnościach 7g i 15g oraz dedykowany pędzelek. Pędzelek jest dosyć śmieszny, bo dwustronny. Z jednej strony mamy typowy pędzelek do akrylu, a z drugiej szpatułkę do nakładania żelu. Oczywiście spokojnie możemy obejść się bez tego pędzelka i używać standardowych do żeli/akryli, ale fajnie jednak mieć taki dedykowany co przy okazji spełniania swojej funkcji jeszcze fajnie wygląda.

DUO AcrylGel Perfect Clear
Przezroczysty żel, który może służyć jako top przy zabezpieczaniu paznokci wykonanych innym kolorem Acrylgelu.

DUO AcrylGel French White
Jak nazwa wskazuje biały do wykonywania french, ale cały paznokieć też można zbudować.

DUO AcrylGel Natural Pink
Delikatny róż, który daje efekt naturalnie wyglądających paznokci. Dosyć transparentny wiec przy budowaniu french też się sprawdzi.

DUO AcrylGel French Pink
Lekko różowy najbardziej transparenty kolor z całej 5.

DUO AcrylGel Cover Pink
Różowy lekko wpadający w brzoskwiniowy dosyć kryjący.


Co Wy sadzicie o tym produkcie? Ja jak wspominałam jestem zachwycona i na pewno nie będę kupować już zwykłych żeli. Chociaż wykończenie tych co już posiadam trochę czasu Mi zajmie, bo niedawno kupowałam, a teraz nie mam ochoty już używać.


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. kurcze sama na razie przedłużałam paznokcie jedynie hybryda, teraz mam już żel budujący ale mam przerwę aktualnie ze względu na chorego paznokcia :( tego jeszcze nigdy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo fajnie się z tym pracuje. Dodatkowo jest już spory wybór na rynku 😁

      Usuń
  2. Jeszcze nie korzystałam z tego typu produktów i chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa znacznie łatwiej się z tym pracuje

      Usuń
  3. Bardzo chętnie je wypróbuję, bo ta metoda stała się moją ulubioną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa ja też bardzo ją polubiłam. Sporo dobrych opini czytałam o Elisium Flexy Gel więc w razie kupna warto się im też przyjrzeć 😁

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*