Zapragnęłam nieco błysku na paznokciach i sięgnęłam po zapomniany pyłek Unicorn.  Pyłek zakupiłam na stronie Born Pretty Store   bard...

Unicorn Chameleon Powder Nails

By | 7/05/2018 4 comments

Zapragnęłam nieco błysku na paznokciach i sięgnęłam po zapomniany pyłek Unicorn. 


Pyłek zakupiłam na stronie Born Pretty Store  bardzo dawno temu i jakoś o nim zapomniałam. Robiąc ostatnio porządki w pyłkach znalazłam go i od razu postanowiłam dać na paznokcie. Nie mogłam się jednak zdecydować jakiego koloru bazowego użyć, więc pomalowałam paznokcie różnymi. Jedyne co zauważyłam to fakt, że po wtarciu pyłku nie widać za bardzo różnicy, że pomalowałam paznokcie różnymi odcieniami różu, a fioletowy i niebieski też wyglądają podobnie.Następnym razem użyję wiec bardziej kontrastujące kolory :)

Do wykonania tego mani użyłam:
* NeoNail DUO AcrylGel Natural Pink (wskazujący)
Od kciuka kolejno:
* NeoNail Strawberry Fields
* NeoNail Berrylicious
* NeoNail Cripps Pink
* NeoNail French White
* NeoNail Blue Cream Jelly




Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Na takim kształcie wszystko wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory, na pazurkach wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przygotowane paznokcie wyglądają wspaniale :) też bym chciała takie mieć :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sposób na szybkie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*