Nigdzie w moim mieście jak i okolicach nie mogłam znaleźć ćwieków do paznokci. Postanowiłam więc zamówić je przez internet. Wybór padł na Bo...

Haul- BornPrettyStore

By | 5/17/2013 19 comments
Nigdzie w moim mieście jak i okolicach nie mogłam znaleźć ćwieków do paznokci. Postanowiłam więc zamówić je przez internet. Wybór padł na BornPrettyStore i ich karuzelę z ćwiekami.
Dziś zauważyłam na ich stronie też lakiery, które po prostu muszę mieć. Zaczekam tylko na pojawienie się pierwszych zakupów zanim zrobię kolejne. Lakiery w których się zakochałam to  Ice Cream Color, które naprawdę wyglądają jak lody. Same zobaczcie, czyż nie są cudne. Szkoda, że ich nie było jak brałam karuzele.


W oczekiwaniu na przesyłkę otrzymałam w mailu kupon rabatowy -10% na zakupy w sklepie, którym się z wami dziele :) Bardzo miło z ich strony za taki gest.


To na tyle z ogłoszeń parafialnych na dziś.
Życzę Wam miłego piątku i imprezowej soboty ;p


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. trochę podobne w zamyśle jak JJ
    ale rzeczywiście, wyglądają cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie dlatego, że podobne do JJ tak mi się spodobały :)

      Usuń
  2. rzeczywiście jak lody, ale mi smaka narobiłaś! i na lody i na te lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądają. Jednak jeśli miałabym wybierać i kupić jeden pewnie nie mogłabym się zdecydować i w końcu nie trafiłby żaden do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te lakiery ! Podobne do tych golden rose :) szkoda, że to zagraniczny sklep..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lakiery. nie dziwię Ci się, że nie mogłaś bez nich zrobić zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie, świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. daj znać o cenie karuzelki i czasie jakim na nią czekałaś bo też myślę o zakupie ćwieków(pod tym postem) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie świetne te lakiery, ciekawa jestem jak byłoby ze zmywaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że podobnie jak JJ. Jedynie metoda sreberkowa lub baza peel off.

      Usuń
  9. Rewelacyjnie wyglądają te lakiery, może się na któryś skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamówiłam ćwieki z bornpretty już w marcu, niestety moja przesyłka najwyraźniej się zgubiła i mają mi wysłać drugi raz... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Za bardzo "słodkie" te lakiery jak na mój gust, nawet z JJ mam tylko czarny i czarno-biały.
    Czekam na zdobienia ćwiekowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też strasznie spodobały mi się te lakiery- w moje łapki ma trafić nr 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi jakoś niezbyt podobają się te gliterki, może ze względu na zdjęcia, gdyż wszystkie wyglądają jak jedna wielka gruba buła :P A jak wiadomo wszem i wobec ja za takimi grubymi warstwami nie przepadam. Jestem ciekawa jak będą wyglądać u Ciebie bo kolorystyka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te lakiery wyglądają cudownie <33

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nigdzie nie moge dostać ćwieków ;/
    a te lakiery są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zdecydowałam się na zakup przez internet. Tyle pięknych mani w necie jest z użyciem ćwieków, a ja nie mogłam zrobić.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*