Kolejny lakier z rewelacyjnej serii Lovley Butterfly Colors. Tym razem postawiłam na żółty, bo to mój ulubiony neon. Jest rewelacyjnie pigme...

Lovley Butterfly Colors #2- Hybrydowe paznokcie

By | 6/22/2015 17 comments
Kolejny lakier z rewelacyjnej serii Lovley Butterfly Colors. Tym razem postawiłam na żółty, bo to mój ulubiony neon. Jest rewelacyjnie pigmentowany, wystarczyły 2 warstwy do pełnego krycia (jako baza był semilac hard milk). Jak na neon jest to rewelacyjny wynik. Strasznie żałuję, że nie kupiłam zieleni. Przy najbliższej wizycie w Rossmanie muszę zakupić.

Na palcu serdecznym mały radosny akcent w postaci neonowej azteckiej naklejki. Pierwszy raz robiłam hand made naklejkę na stemplu i nawet Mi wyszła. Wiadomo trochę rozmazałam i miejscami jest za dużo lakieru, ale na przyszłość już wiem na co uważać.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Lovley Butterfly Colors #2
* Lovley Butterfly Colors #3
* BK Glow in the dark #16
* Golden Rose Rich Color #35
* LeMax #Neonowa zieleń
* Sensique Strong&Trendy Nails #100
* Płytka BornPrettyStore  BP-L010
Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat






Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ. 

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam neonowe pazurki na lato są jak znalazł, ale to wydanie nie przypadło mi do gustu, może przez mattowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudny neon, lubię takie odważne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomarańczowy lakier z tej serii i trochę żałuję, że nie doczytałam informacji odnośnie zastosowania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejka wyszła bardzo fajnie, ogólnie świetne mani! :)
    Polecam zieleń z tej serii, mam wszystkie kolory i właśnie ona jest najbardziej godna uwagi według mnie, naprawdę oryginalny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są, a naklejka aztecka idealnie pasuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega, świetne paznokcie na lato ♥ i naklejka aztecka bardzo dobrze wyszła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Pierwszy raz Mi wyszła. Do tej pory zawsze coś popsułam.

      Usuń
  7. Ale daje po oczach, ekstra! Też ostatnio mam fazę na neony, wyglądają świetnie do opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda opalona nie jestem, ale neony i tak kocham:)

      Usuń
  8. Daje po oczach niesamowicie! No tak masz hybrydy to nie boisz się tych neonów, ja mimo wszystko mam lekkie obawy przez te ostrzeżenia.. no i niestety nie radziłam sobie z konsystencją - zieleni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dopiero teraz doczytałam to info odnośnie zastosowania. Pamiętam, że Ibizy tez takie miały i stosowałam je na moje paznokcie. Nic się nie stało. Co do konsystencji to fakt nie jest jakaś rewelacyjna, ale po hybrydzie fajnie się rozlewa. Pewnie na naturalkach nieco gorzej to szło.

      Usuń
  9. Rany, ten żółty jest obłędny!!! I jeszcze krycie przy neonie 2 warstwy to marzenie!!!
    No i akcencik też świetnie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 2 warstwy krycia, ale pamiętaj o podkładowym hardzie milk. On trochę zadziałam jak biel i podbił kolor.

      Usuń
    2. Tak wiem, ale to i tak super wynik!!!

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*