Kolejny gradient, a co. Tym razem jednak nieco bardziej stonowany z delikatnym białym wzorkiem. Nieco też zaostrzyłam szpice, bo się starły ...

Grey and Yellow Gradient Nails- Gradient ombre farbkami- Matowe paznokcie- Semilac Hard Milk, 001 Strong White- Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On- Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat

By | 6/14/2015 14 comments
Kolejny gradient, a co. Tym razem jednak nieco bardziej stonowany z delikatnym białym wzorkiem. Nieco też zaostrzyłam szpice, bo się starły i wyglądały bardziej migdałowato.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Semilac 001 Strong White
* DECORfin Textile #256 Reflex Yellow
* Vivace Colour Acrilico #CAB21 Bianco Titanio
* Gąbka do make-up
* Farbka OUMAXI Czarna <TUTAJ>
* Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On
Rimmel LycraPRO Matte Finish Topcoat
* Płytka BornPrettyStore  BP-L010









Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ




I jak Wam się podoba?


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Piękne są, stempelek świetnie tutaj pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzorek jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stempelek świetnie połączył oba kolory - wyglądają świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Sam gradient jakoś tak dziwnie wyglądał.

      Usuń
  4. Bardzo fajne energetyczne kolory! Jeśli chodzi o kształt, odważna z Ciebie babka, migdały tak, nawet te bardziej zaostrzone, ale na ten chyba bym się nie odważyła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak były świeżo zrobione to miałam totalne szpony. Drapały nawet przez 1 dzień. Sama się dziwię, ze taki kształt Mi się podoba i świetnie nosi.

      Usuń
  5. Super zdobienie!!!

    Ja próbowałam tak wypiłować pazurki, ale w ogóle mi to nie wychodziło i od razu spilowałam prawie do zera żeby wyrównać :)

    Podziwiam za tą umiejętność nadawania kształtu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Ale ja za to nie bardzo potrafię zrobić migdałki. Jakieś takie nierówne Mi wychodzą.

      Usuń
    2. Migdałka mam aż 1 i w dodatku powstał jak próbowałam zrobić Twój kształt :)

      Usuń
  6. bardzo podobają mi się kolorki, których uzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kształt paznokci :) całe zdobienie śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ostatnimi czasy ten kształt należy do moich ulubionych.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*