Piękna pogoda za oknem więc postanowiłam zrobić typowo letnie mani. Takie paznokciowe powitanie lata :) Do wykonania tego mani użyłam: ...

I Love Summer- Wakacyjne paznokcie- Summer manicure- Semilac Hard Milk, 001 Strong White- Stemplowanie

By | 6/05/2015 14 comments
Piękna pogoda za oknem więc postanowiłam zrobić typowo letnie mani. Takie paznokciowe powitanie lata :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Semilac 001 Strong White
* Wibo Celebrity Nails #8 Mint Project
* Vivace Colour Acrilico #CAB21 Bianco Titanio
* Polycolor #378 Phthalo Blue
* Płytka BornPrettyStore  BP-L017
* Golden Rose Rich Color #35
* Sensique Strong&Trendy Nails #100








Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ




I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. i ♥ summer too! :) i Twoje pazurki, świetny gradient, motyw palem uwielbiam, ja robiłam takie na żółto-pomarańczowej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No ja teraz mam palemki na neonie.

      Usuń
  2. Rewelacja, aż chciałoby się znależć na plaży:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. te napisy mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Letni stempel, kolorowy gradient - czego więcej do szczęścia potrzeba? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Świetne kolorki do tych wzorów :) Mam tę płytkę, też już z niej korzystalam - idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wakacyjne :) ładne cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW cudowne i te kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobała ta płytka, niestety jak ją dostałam w ręce od razu widziałam, że na moje paznokcie żaden wzór się nie zmieści :( Piękny gradient <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się!

    Coś niesamowitego ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*