Bardzo eleganckie, a wcale nie tak trudne w wykonaniu mani. Polecam osobą które mają już dość klasycznego french mani. Koronka wykona...

Rimmel 60seconds #260 Funtime Fuschia/ Koronka

By | 4/15/2013 27 comments
Bardzo eleganckie, a wcale nie tak trudne w wykonaniu mani. Polecam osobą które mają już dość klasycznego french mani.


Koronka wykonana czarna farbka akrylową. Bazowy róż to tytułowy Rimmel #260. Bazą dla całego mani był lakier Lovely nr.9, tak żeby nie było widać lekkiego odbarwienia płytki co mi pozostało po JJ. Całość pokryta szkłem z Eveline.










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie ;) Aż zazdroszczę talentu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie :) Chyba zacznę myśleć o robieniu takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG zakochałam się w tym zdobieniu ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten rimmel. Z reszta, Twoje paznokcie mi się zawsze podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! super efekt, genialnie wyszło.
    gratuluję prezycji

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilką gdzies oglądalam takie zdobienia a la koronka.;) Przepięknie to u Ciebie wygląda.;)
    ja niestety nie potrafie takich zdobień wykonać.
    Mam taką małą prośbę, czy byłabyś w stanie wykonać to zdobienie jako "krok po kroku"??

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiałaś się przy tym troszkę nasiedzieć, bardzo fajna ta koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za każdym razem mnie zaskakujesz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam to sobie pomyślałam: Wow, ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ! a mi się złamał wczoraj paznokieć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to zdobienie!
    Ostatnio takie robiłam na miętce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiało fajnie wyglądać na mięcie. Ja bardzo dobrze się też z tym zdobieniem czułam na pazurkach.

      Usuń
  13. Piękne to zdobienie :) Dawno czegoś takiego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne :) jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę, ale pięknie i elegancko!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdobienie !!! :D
    Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, szczególnie na tak długich i wspaniałych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne!!!!!!!!!!!! Kolory śliczne, całość po prostu boska! Na pewno zwinę od ciebie ten pomysł:P kocham koronki, a Twoja mnie urzekła. Widzę, że tu nieźle wymiatasz ze zdobieniami, jestem pod wielkim wrażeniem. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wygląda. Ja nie miałabym tyle cierpliwości na takie zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*