Oglądając serial (Californication z Grey's Anatomy już nie ryzykuję) chwyciłam mały pędzelek i zaczęłam sobie maziać. Tak żeby mieć czym...

Paseczki

By | 4/08/2013 23 comments
Oglądając serial (Californication z Grey's Anatomy już nie ryzykuję) chwyciłam mały pędzelek i zaczęłam sobie maziać. Tak żeby mieć czymś zajęte ręce. Multitasking, a co :)

Tym oto sposobem powstało mani, które wyszło rewelacyjnie. Moim skromnym zdaniem ;p Posłodzę sobie dziś trochę. Na lakierze My Secret 164 Pearl Glow farbką akrylowa namalowałam poprzeczne kreski różnej grubości. Bardzo polubiłam zdobienie farbkami, muszę sobie tylko kupić takie o lepszym kryciu. Polecacie jakieś firmy farbek?









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. No jeśli one wyszły tak ot!
    To podziwiam :)
    Są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. super efekt:)

    Ja jeszcze nie miałam okazji malować farbkami, muszę za jakiś czas kupic i zacząć farbkową przygodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie tak samo. muszę sobie je kupić ;)

      Usuń
  3. lubię pasiaste paznokcie, ale totalnie brak mi do nich cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wygląda, jak grube skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt:) Ja tez polubiłam zdobienia farbkami chociaż moje też nie kryją najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Multitasking jak widać się u Ciebie sprawdza :D
    Bo mani super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :o podziwiam :D cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wcale sobie nie słodzisz - wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała tak ładnie maziać, jak Ty! :D U mnie by to wyglądało o wiele gorzej ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie zdobienia- wydawałoby się nieskomplikowane- wymagają wprawy i pewnej ręki!
    świetny pomysł, ja nie odważyłabym się malować ręcznie i sięgnęłabym po taśmę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog !

    dodaję do obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bo zawsze jest tak, że te najprostsze zdobienia są zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paseczki super i ten beżowy sheemer <3

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. zostałaś otagowana ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam paski, a te kolory razem są świetne ! Jak mi podrosną paznokcie to spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyglądają ze sobą te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne! chciałabym strasznie takie ponosić:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*