Dziś post z serii nie paznokciowej. Nie można być przecież monotematycznym ;p Inspirowałam się (jak zwykle zresztą) zdjęciami od wujka ...

Tęczowa Kreska

By | 4/22/2013 27 comments
Dziś post z serii nie paznokciowej. Nie można być przecież monotematycznym ;p


Inspirowałam się (jak zwykle zresztą) zdjęciami od wujka Google.
Początkowo narysowałam czarna kreskę żelowym eyelinerem z Essence. Kocham ten eyeliner jest tani, bardzo trwały i meeega wydajny. Czego chcieć więcej. To miał być już mój skończony niedzielny makijaż, ale jakoś ze względu na słoneczną pogodę zapragnęłam koloru. Podkradłam mamie paletę 120 cieni i zaczęłam zabawę. Cienie trzymały się na powiece całkiem dobrze jedynie w załamaniu po jakimś czacie zaczął mi niebieski lekko odbijać. Jestem jednak zadowolona z ich trwałości, spodziewałam się czegoś dużo gorszego jako zagorzała Sleek'omaniaczka :)






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. wygląda to zajebiście ;D szkoda że ja nie mogę nosić cieni ani kresek bo wszystko mi się zsuwa w zagięciu oka ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny efekt tej tęczowej kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kreska;) Bardzo fajne przejście kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często korzystam z tego makijażu i jestem zadowolona :-) Delikatnie i z pazurem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz się tak bawiłam, ale już wiem, że nie ostatni. Dziś mam różowe Ombre :)

      Usuń
  5. Jaka piękna, tęczowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, bardzo fajnie to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygląda! myślałam na początku że to kredki do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkami tez można, ja nie posiadam jednak tylu kolorów. Nie wychodzi mi też za bardzo rysowanie kreski kredką :/

      Usuń
  8. Lubięęę!!! Kolory na paznokciach i na powiekach (choć na tych drugich nie szaleję aż tak bardzo) Ja sama mam paletę 80 cieni - niemarkowe, a z bazą pod cienie trzymają się spokojnie od rana do wieczora, więc albo świetnie trafiłam, albo baza daje aż tak wiele, że nawet najtańsze cienie dają radę

    OdpowiedzUsuń
  9. Parę razy już widziałam taki makijaż i faktycznie, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe :) świetny pomysł z tą tęcza ;p choć ja bym się nie odważyła na taki makijaż :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno będzie świetnie wyglądać na opalonej skórze/ciemnej karnacji, jak się trochę opalę to koniecznie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też jakiś makijaż bazowy zrobić w brązach, ja specjalnie wybieliłam lekko powiekę.

      Usuń
  12. wow wspaniale wygląda :D chyba odgapię kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda suuuper! muszę na swoich oczach to cudo wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie to wygląda! I jak pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. <3 uwielbiam kreski, kocham kolory- niesamowicie mi się podoba.
    Proszę, bardzo proszę!, o tutka- jeśli chodzi o makijaż to kiepsko sobie radzę, ale uprę się i zrobię sobie taki make up z Twoją pomocą!
    Kreskę już umiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to mi teraz dałaś rebus. Postaram się zrobić tutorial z moją metodą robienia tęczowej kreski, jak tylko będę miała czas i odpowiednie światło. Musi być przecież cokolwiek widać na fotkach :)

      Usuń
  16. Chyba się zakochałam! Jak Ty to robisz? Na lato idealne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*